Graspop Metal Meeting 2026

Een wijs man zei ooit:

Ja nee want ik proef het ook aan de pizza,
Als iets één keer gebeurt is het een incident...
alcoholloos bier,
Als het twee keer plaatsvindt is dat toevallig...
Als het drie keer gebeurt is er sprake van een patroon.
kebap, cola zero, water, broodjes, ... .
En als het nog vaker gebeurt dan is dat ronduit verdacht.

Dus ik begin te vermoeden dat jij zelf verantwoordelijk bent voor die wietdampen.

Iemand een tip waar ik dit jaar moet zoeken om toe te kunnen geven aan mijn zwakte?

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar gevoelsmatig ergens langs de zijde van de noordstage… Bij die Pad Thai’s zijn ook snacks dacht ik, klinkt als een plek waar t ook zou kunnen zijn anders.

Ja nee want ik proef het ook aan de pizza, alcoholloos bier, frieten, kebap, cola zero, water, broodjes, ... .
Dat begint zowel wat te trekken op die mop van die madam die zegt:
"dokter alskik hier druk doet het pijn, en alskik daar druk ook, en alsk op men been druk ook."

Dokter: "madameke uwe vinger is gebroken"

😄

Laatst bewerkt:
De "Kip Kung Fu" was vorig jaar trouwens oprecht overheerlijk. Misschien niet altijd de Skullies waard, maar zeker een heerlijke snack.
Ben ook écht benieuwd naar de arrosticini. Als iemand die dichtbij Genk woont (en daar werkt), zijn de "shtokke" een deel van de traditie. Benieuwd of die op Graspop even goed meevallen :D

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Dag beste kijkers,

perfect festivalweer?
wo - ma
max: 25, 25, 25, 27, 27, 25
min: 14, 14, 15, 16, 17
neerslag: amper of niet. Mss in het weekend een drupje? Die donderdag is ook nog een heel kleine kans?
wind: amper (uit alle richtingen)
alhoewel de maxima nog wat onzeker zijn, is het bereik van de maximum temperatuur wat naar omhoog gegaan. Het gaat al zeker warmer worden dan de volgende 4 dagen. 's nachts kan het ook nog misschien een beetje naar omhoog gaan,

Dag beste kijkers,

perfect festivalweer?
wo - ma
max: 25, 25, 25, 27, 27, 25
min: 14, 14, 15, 16, 17
neerslag: amper of niet. Mss in het weekend een drupje? Die donderdag is ook nog een heel kleine kans?
wind: amper (uit alle richtingen)
alhoewel de maxima nog wat onzeker zijn, is het bereik van de maximum temperatuur wat naar omhoog gegaan. Het gaat al zeker warmer worden dan de volgende 4 dagen. 's nachts kan het ook nog misschien een beetje naar omhoog gaan,
Zolang het in de nacht beneden de 20 blijft is het om 9 uur ook nog geen 30 graden in je tent. Slaap zeker beter uit.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dat begint zowel wat te trekken op die mop van die madam die zegt:
"dokter alskik hier druk doet het pijn, en alskik daar druk ook, en alsk op men been druk ook."

Dokter: "madamekke uwe vinger is gebroken"
Een wijs man zei ooit:

Dus ik begin te vermoeden dat jij zelf verantwoordelijk bent voor die wietdampen.
Ik begrijp waar jullie naar toe willen, maar vooral naar Lars met een punt achter zijn reactie toe: nee ik ben nog niet zot in mijne kop. Als het aan mezelf lag zou ik dat wel doorhebben. Ik heb het nog nooit zelf aangeraakt

• Pray
  • Geweldig
Waarderingen: Projunk, Jamel en Lars.
Dzu zeg, geen spek en eieren met boterhammen meer op de Boneyard.
Een sandwich past daar nu eens echt niet bij.
Iemand een idee van de prijs op straat? Want één van de eerste kramen als je buiten komt verkocht dat ook, royale portie voor schappelijker prijs heb ik in gedachten, wel serieuze wachttijd ook.
Vorig jaar voor het eerst in heel lang niet kunnen gaan, dus hier nog ervaringsdeskundigen? Zowel van prijs als van wachttijd als je zo ergens 10.30u en 11.15u gaat?

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Een wijs man zei ooit:

GOEDENAVOND

• 100
  • Haha
Waarderingen: chimaera en Jamel
Maar hoe dan?
Waarom zouden al die stands wiet door hun eten doen?
Lijkt me ook niet bepaald rendabel, om van voedselinspecties al niet te spreken.. 😅
Maar ik heb het ook maar een aroma hé, tuurlijk zit dat er niet echt in. Maar overal waar ik sta terwijl ik eet of drink staat er altijd wel iemand in m'n buurt te blowen op een of andere manier en dan proef ik dat mee

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Maar ik heb het ook maar een aroma hé, tuurlijk zit dat er niet echt in. Maar overal waar ik sta terwijl ik eet of drink staat er altijd wel iemand in m'n buurt te blowen op een of andere manier en dan proef ik dat mee
Ah ja, op die manier.
Dan moet je toch wel behoorlijk wat pech hebben, ik ruik nl. maar heel af en toe een wietlucht.
Het zijn veel vaker sigaretten waar ik last van heb, zeker vooraan in een drukke menigte (ook in tenten waar een rookverbod geldt).

Users who are viewing this thread