ES Primavera Sound Festival 2026

Ik kan me voorstellen dat je zo'n Massive Attack alsnog wil programmeren, en van minuut tot minuut oplossingen zoekt, en dat je tot vlak voor de show niet 100% weet dat het effectief met dat weer. Kut voor het publiek maar ook voor de organisatie.

Maar zeg dat dan op die schermen inderdaad. 'We doen er alles aan op MA alsnog te laten doorgaan. Hou ons in de gaten' maakt al het verschil.
Ik zeg het, ter hoogte van de eetluifels en Cupra: 1,5u lang werd er op schermen getoond: "de shows van Alex G en Mac DeMarco gaan niet door. We houden je op de hoogte". Terwijl Mordor werd ontruimd en staff tegen de mensen daar zei dat men moest evacueren en dat het festival gecanceled was. Om dan 2u daarna enkel via Instagram mensen te informeren dat MA toch zou doorgaan.. om tegen een uur of 1 te zeggen dat het toch niet doorgaat. Gek.

Ja, daar is geen excuus voor. De hele dag refunden is de enige eerlijke optie.

Hopelijk gaat de rest van het weekend wel te gek zijn.

Een deel van onze groep is nog naar het festival gegaan toen bekend werd dat MA toch om 0:30 zou gaan spelen, om uiteindelijk onverrichter zake weer terug te keren. Maar er was dus ook geen taxi of Uber meer te krijgen, dus ze hebben 5 kwartier moeten wandelen om terug bij het hotel te komen…

Hoe doen jullie dat, terugkeren naar de stad? Of slapen jullie dichterbij het festival?

Een deel van onze groep is nog naar het festival gegaan toen bekend werd dat MA toch om 0:30 zou gaan spelen, om uiteindelijk onverrichter zake weer terug te keren. Maar er was dus ook geen taxi of Uber meer te krijgen, dus ze hebben 5 kwartier moeten wandelen om terug bij het hotel te komen…

Hoe doen jullie dat, terugkeren naar de stad? Of slapen jullie dichterbij het festival?
Die bussen zijn een goede optie! Vannacht rijden de metro's tot 2u snachts. Morgen gans de nacht door.

Ik heb via Freenow redelijk snel een taxi kunnen regelen, vannacht bij het kruispunt/oversteek van Diagonal en Carrer de Llul stonden echt rijen met taxi's (dit was kwart voor 1 ongeveer)

We zitten in de area rond Bogatell. We nemen dus altijd de metro - beetje geluk dus dat we gisteravond niet te laat zijn gebleven waardoor we nog gemakkelijk terug geraakten.

Doorgaans pakken we dus steeds de eerste metro rond 5. Indien we echt vroeger willen doorgaan, de bus.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
We zitten in de area rond Bogatell. We nemen dus altijd de metro - beetje geluk dus dat we gisteravond niet te laat zijn gebleven waardoor we nog gemakkelijk terug geraakten.

Doorgaans pakken we dus steeds de eerste metro rond 5. Indien we echt vroeger willen doorgaan, de bus.
Toch niet h10 Marina?😅

Weet iemand wat Mondo du Plantis doet als act op Primavera? Ben wel benieuwd, maar ken hem alleen als polstokhoogspringer? Doet hij iets met muziek?

Weet iemand wat Mondo du Plantis doet als act op Primavera? Ben wel benieuwd, maar ken hem alleen als polstokhoogspringer? Doet hij iets met muziek?

Wat ben ik blij dat ik zo devestated was dat MacDemarco niet doorging dat we meteen weg zijn gegaan. Het heeft echt een half uurtje hard gewaaid en geregend, ik heb zoveel erger meegemaakt. Dit is echt een totale deceptie. Ik begrijp dat dit typisch Primavera is. Kan je nog zo'n mooie line-up hebben, maar ik ga niet meer. Zonde, want vorig jaar leek dit het mooiste festival waar ik heen geweest ben. Ik kijk nog wel uit naar the cure en gorillaz enzo maar de magie van het festival is volledig weg.

• Sad
Waarderingen: Fluxion en spongebobsong

Users who are viewing this thread