Pinkpop 2026

Misschien ligt het wel aan de Foon, maar kan niet veel meer zien, dan een beetje contouren.

O wacht 🤣, het lag aan mijzelf 🤦🤣
Bij mij doet hij soms ook moeilijk, en moet aardig ver inzoomen om beetje wat te zien. En kan me heugen dat ik voorgaande jaren ook een lijstje kon vinden met alle eetgelegenheden maar dat lukt me nu nog niet

Bij mij doet hij soms ook moeilijk, en moet aardig ver inzoomen om beetje wat te zien. En kan me heugen dat ik voorgaande jaren ook een lijstje kon vinden met alle eetgelegenheden maar dat lukt me nu nog niet
app verversen / catch legen.
of opnieuw installeren.

Mijn zoon had zojuist twee keer de Stille Jan in de plattegrond.
Opgelost door nieuwe installatie van de appm

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
Ik mis de steenoven pizza😩, of ik heb er overheen gelezen.
Die kan toch niet weg zijn, die liep als een trein. Was betaalbaar, voor het geen dat je krijgt en nog lekker ook. Heeft die plaats moeten maken voor Dr.oetker, Dat zal toch niet?

Auw. Dit voelt als een Jack Daniels Truck Deja Vu...
Daar heb ik in 2010/2011 zoveel tijd doorgebracht dat ik een kast vol heb met JD zonnebrillen, armbandjes, sleutelhangers etc.
Toen nog een jonge god die soms wel een uur wachten overhad om zich door een bepaalde coca-cola dame te laten masseren 😊 (2009 zou ook kunnen)

Old Scuola is ondertussen ook al een miljoenenbedrijf hoor, dus medelijden hoeven we niet met hen te hebben, maar toch vind ik het wel jammer als dit soort foodtrucks verdwijnen.
Nou ja, medelijden met het bedrijf heb ik niet. Op een festival staan, is echt zo goedkoop niet. Maar deze waren in elk geval wel lekker in prijs kwaliteit verhouding. Want die pizzapunten kraam, die staat er wel gewoon op. En dat is veel te duur, voor het geen dat je krijgt net als het Pinkpop frietjes, absurd duur voor die hoeveelheid. Maar er staat wel 2x pizza, 2x pizza/pasta en Dr Oetker staat apart. Dus misschien staat die er toch nog wel. We gaan het daar wel zien. Maar voor mij (met mijn maagverkleining) was het wel fijn, dat ik iets gevonden had dat ik ook weg krijg en niet tegen stoot. En wat ik niet op kreeg, ging dan nog naar mijn vriend. Nu zal ik opnieuw moeten zoeken, wat niet blijft steken of terug stoot. Dat is soms wel een nadeel, maar ja dat was natuurlijk een eigen keuze. En nou ja, niks eten is ook weer zoiets.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Weet iemand of een inklapbare bolderkar, bijna inklapbaar tot totebag formaat. Toegestaan is op de camping? Weet dat dit 2 jaar geleden wel een dingetje was bij binnenkomst op de donderdag.

Dit jaar zijn we er pas tegen 11/12 uur op de vrijdag bin camping B.

Weet iemand of een inklapbare bolderkar, bijna inklapbaar tot totebag formaat. Toegestaan is op de camping? Weet dat dit 2 jaar geleden wel een dingetje was bij binnenkomst op de donderdag.

Dit jaar zijn we er pas tegen 11/12 uur op de vrijdag bin camping B.
✅ Wel toegestaan
Een opvouwbare bolderkar (inklapbaar model) om je kampeerspullen te vervoeren.

Users who are viewing this thread