Live is Live 2026

Dat kan alleen niet echt. Of iig niet via Ticketswap.
Ticketswap wordt tegenwoordig omzeild door bepaalde zaken onleesbaar te maken op tickets, waardoor de prijs plots opgetrokken kan worden. Gebeurt al een tijdje bij populaire concerten, waar plots alle restricted view plaatsen als platinum worden aangeboden. Ticketswap lijkt het allemaal niet te deren...

Voor de medewerkers in de (Nederlandse?) zorg; via ticketsforgood zijn weer kaarten voor Maiden en Robbie Williams for 8€ per ticket beschikbaar!

Ze zeggen "Zorg ervoor dat u een identiteitsbewijs meeneemt, anders wordt u misschien weggestuurd."
Heeft iemand al geprobeerd ?
Ik wil een collega vragen voor 2 meer plaatsen voor een vriend maar ik heb angst dat hij geweigerd zijn.

Ticketswap wordt tegenwoordig omzeild door bepaalde zaken onleesbaar te maken op tickets, waardoor de prijs plots opgetrokken kan worden. Gebeurt al een tijdje bij populaire concerten, waar plots alle restricted view plaatsen als platinum worden aangeboden. Ticketswap lijkt het allemaal niet te deren...
Oei, had altijd het idee dat hun systeem vrij goed werkte. Gelukkig nog nooit problemen mee gehad.

Ik voorspel dat na 15 juni 2dehands overspoeld gaat worden met goedkope maiden tickets. Mensen die er al hadden gekocht en er nu te veel hebben, maar vooral van doorverkopers die gewoon mee doen om ze te verkopen.
JE gratiscticketsvkan je normaal zowieso niet doorverkopen. Maar wel zuur dat de gekochte tickets ook niet voor een prijsje verkocht kunnen worden...

Bekijk bijlage 20837
Ondertussen bij het Nieuwsblad.. 😅
Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, Belang van Limburg dat zijn gewoon 3 zusterkranten, die nemen heel veel van elkaar over, zelfs zelfde soort website, alleen de kleur en titel zijn wat anders.
Dus eigenlijk niet abnormaal de Nieuwsblad dezelfde wedstrijd heeft, en in de achtergrond waarschijnlijk gewoon het maar 1 wedstrijd is waarbij de deelnemers van Nieuwsblad en GVA gewoon in dezelfde poule/app zitten.

• Leuk
Waarderingen: Yentel De Buyser
Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, Belang van Limburg dat zijn gewoon 3 zusterkranten, die nemen heel veel van elkaar over, zelfs zelfde soort website, alleen de kleur en titel zijn wat anders.
Dus eigenlijk niet abnormaal de Nieuwsblad dezelfde wedstrijd heeft, en in de achtergrond waarschijnlijk gewoon het maar 1 wedstrijd is waarbij de deelnemers van Nieuwsblad en GVA gewoon in dezelfde poule/app zitten.
Heb me dat ook afgevraagd. Er zijn dus niet nog éxtra tickets voor Robbie te winnen via HNB?

Niet helemaal, het nieuwsblad heeft enkel tickets voor robbie (100 duotickets) en de wedstrijd is wat anders opgezet.

Ze zeggen "Zorg ervoor dat u een identiteitsbewijs meeneemt, anders wordt u misschien weggestuurd."
Heeft iemand al geprobeerd ?
Ik wil een collega vragen voor 2 meer plaatsen voor een vriend maar ik heb angst dat hij geweigerd zijn.
Ik ben vorig jaar met deze actie naar The Prodigy in Tilburg geweest. Tickets waren toen door mijn zus gekocht en stonden op haar naam. Dit werd nergens gecontroleerd toen, kost denk ik te veel tijd en moeite.

Na 7 keer geprobeerd te hebben ook kaartjes binnen voor Iron Maiden, kun je nog een keer proberen om te spinnen met een ander mailadres, want zou nog 2 vrienden meer willen verrassen?

• Wow
Waarderingen: bonnymaster
Hebben de winnaars vooral klaargezeten om 1 seconde over het hele uur hun geluk te wagen of zijn er ook winnaars die kwartier/half uurtje later hun geluk probeerde? Ben benieuwd of dat wat uitmaakt want ben niet ieder uur even stipt helaas door het werk..

Hebben de winnaars vooral klaargezeten om 1 seconde over het hele uur hun geluk te wagen of zijn er ook winnaars die kwartier/half uurtje later hun geluk probeerde? Ben benieuwd of dat wat uitmaakt want ben niet ieder uur even stipt helaas door het werk..
Maakt niets uit. Hoe dat algoritme werkt, weet niemand. Gewoon spelen als je kan en geluk hebben.

Users who are viewing this thread