Meestal om 14 of 16u dacht ik?kregen we de laatste weken niet op maandag een promotiefilmpje van een first timer? heb nu nog niets gezien.
mss vandaag de plattegrond
Meestal om 14 of 16u dacht ik?kregen we de laatste weken niet op maandag een promotiefilmpje van een first timer? heb nu nog niets gezien.
mss vandaag de plattegrond
Warning op de combi tickets dus vandaag!Meestal om 14 of 16u dacht ik?
Sunday's Marquee
Bekijk bijlage 20814
Mastodon:
Voor fans van: Baroness, High on Fire, Kylesa, Red Fang, Neurosis, Gojira
![]()
Mastodon | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Mastodon (band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Venom:
Voor fans van: Motörhead, Bathory, Hellhammer, Celtic Frost, Sodom, Slayer
![]()
Venom | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Venom (band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
The Gathering:
Voor fans van: Anathema, Katatonia, Tiamat, Paradise Lost, Theatre Of Tragedy, Tristania
![]()
The Gathering | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
The Gathering (band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Kanonenfieber:
Voor fans van: 1914, Panzerfaust, Mgła, Groza, Gaerea, Minenwerfer
![]()
Kanonenfieber | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Kanonenfieber - Wikipedia
en.wikipedia.org
Eentje rijtje voor de Red Bull Metaldome dinges en een rijtje voor de toch wel mythische Dj Carl.Er is een knopje 'Wednesday' gekomen in de app bij het Schedule deel. Vorige keer dat ik keek was die er nog niet.
Op de website staat die al ingevuld, tis de pre party in de metaldome en de Carl in de classic rock zoals altijdEr is een knopje 'Wednesday' gekomen in de app bij het Schedule deel. Vorige keer dat ik keek was die er nog niet.
In de Metaldome inderdaad en dat is opvallend, getuige de discussie op dit forum eerder over wat die Red Bull zone nu juist wasOp de website staat die al ingevuld, tis de pre party in de metaldome en de Carl in de classic rock zoals altijd
The gathering als je toch wilt kijken. Volgens de koekdoos rationale slaan hier de wijzers op hol.Ook zondag zal ik bitter weinig in de marquee zitten.
The Gathering is niet 100% mijn ding, maar had ik wel graag eens meegepikt. Valt wel ongelukkig in de timetable, dus vermoedelijk wordt het 'm toch niet.
Ook Killus had ik wel gaan kijken, maar verliest hoogstwaarschijnlijk van Battle Beast.
Mastodon & Venom zou ik nog gaan zien als er echt niets anders speelt, maar op deze dag verliezen ze sowieso in clashes
Kanonenfieber, Gaerea, Vltimas, Decapitated zijn sowieso een neen
Hoewel ik je beredenering snap, is dit wel een beetje als tegen een Nightwish fan zeggen dat ie makkelijk bij Cradle Of Filth kan gaan staan. Die doen ook iets met symfonisch gedoe en zijn ook mysterieus enzo. Vergelijkbare band.Als Sabaton je favoriete band is zou ik naar Kanonenfieber gaan, dat is vergelijkbare muziek in hetzelfde oorlogsthema. Zou niet inluisteren en gewoon gaan.
Ja, was ook niet al te serieus bedoeld. heb het later ook wat genuanceerdHoewel ik je beredenering snap, is dit wel een beetje als tegen een Nightwish fan zeggen dat ie makkelijk bij Cradle Of Filth kan gaan staan. Die doen ook iets met symfonisch gedoe en zijn ook mysterieus enzo. Vergelijkbare band.![]()
Ik zag het meer als de nightwish - dimmu borgir vergelijk.Hoewel ik je beredenering snap, is dit wel een beetje als tegen een Nightwish fan zeggen dat ie makkelijk bij Cradle Of Filth kan gaan staan. Die doen ook iets met symfonisch gedoe en zijn ook mysterieus enzo. Vergelijkbare band.![]()

Eerst drop was 31 oktober 2025Moeten we de volgende keer beter opletten? Ik keek op de website bij een post van 3 november 2025, toen de vernieuwde app online ging.
Je ziet duidelijk op één van die 'telefoons' helemaal links een deel van de Line-up staan.
Thursday
Limp Bizkit
Megadeth
Within Temptation
Saturday
BMTH
Babymetal
Architects
Was iemand dat ooit al opgevallen? Klopt uiteindelijk volledig, zelfs de stages.
Bekijk bijlage 20832![]()
#GMM26 APP | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
EDIT : Laat maar, zijn ook dan bekend gemaakt. False flag, excuses.![]()
Dat van begeleiders weet ik niet maar volgens mij is iedereen beperkt tot zijn eigen camping sinds vorig jaar.Omdat elke camping op graspop betalend is, mag ik als bezoeker van inter (dichtbij inferno) ook op de boneyard? En iemand van boneyard als begeleider of begeleidster op de inter camping als ik bv een begeleiderspass even zou meegeven?
Nu Silje is vertrokken bij TG zou het me niet verbazen als ze de reünie nog even voortzetten. Maar ze zijn wel vaker eigenzinnig geweest, dus wellicht zit ik er faliekant naast.The gathering als je toch wilt kijken. Volgens de koekdoos rationale slaan hier de wijzers op hol.
Omdat dit een reünie is van het album van 30 jaar geleden. Zal dit jaar de enige mogelijkheid zijn naar verwachting.
Alice Cooper en lagwagon zijn veelvuldig op gmm.