Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee hoe het verloopt met de combi's? Dit jaar door omstandigheden wat moeilijker voor mij om ze aan te kopen en binnen +/- 2 weken gaat het lukken. Moeilijk in te schatten natuurlijk maar mss heeft iemand hier zicht op.
Iemand enig idee hoe het verloopt met de combi's? Dit jaar door omstandigheden wat moeilijker voor mij om ze aan te kopen en binnen +/- 2 weken gaat het lukken. Moeilijk in te schatten natuurlijk maar mss heeft iemand hier zicht op.
Lichtjes offtopic, maar Gracie Abrams met twee Sportpaleizen. Als die volgend jaar, of het jaar daarna zou terugkeren, dan zal het niet meer in het daglicht zijn.
Lichtjes offtopic, maar Gracie Abrams met twee Sportpaleizen. Als die volgend jaar, of het jaar daarna zou terugkeren, dan zal het niet meer in het daglicht zijn.
Vond haar show vorig jaar niet slecht, best vermakelijk, maar ook niet veel meer dan dat. Wel benieuwd naar haar volgende stap, ze heeft fijne nummers.
Enorm populair bij twintigers (en vrouwelijk) merk ik bij mijn collega's. In de flow en beetje zelfde weg als Olivia Rodrigo. Die zal dat wel vlot uitverkopen. Volgende keer Werchter is dat als voorlaatste. Of een Werchter Boutique met Olivia en Gracie en je hebt een instant uitverkochte dag.
Als ik zo naar de nieuwe plattegrond kijk, lijkt die 'U' bij de Apero / Cellar constructie te horen. Het podium van de Slope-vervanging is van de bomen af gericht.
Vond haar show vorig jaar niet slecht, best vermakelijk, maar ook niet veel meer dan dat. Wel benieuwd naar haar volgende stap, ze heeft fijne nummers.
Vond het behoorlijk routineus ook. Denk dat ze al betere dagen heeft gehad. Net zoals Rodrigo toen ook.
Nochtans hadden die fans best wat regen getrotseerd die dag vooraan.
Vond het behoorlijk routineus ook. Denk dat ze al betere dagen heeft gehad. Net zoals Rodrigo toen ook.
Nochtans hadden die fans best wat regen getrotseerd die dag vooraan.
Show was wel af ja. Enige minpunt was vervelend volk rond ons maar ja you win some you lose some. Het kwam in ieder geval een pak minder routineus over.
Pronostiek van mij: de vrijdag krijgt een last call een week voor start festival en zowel donderdag als combi's verkopen niet uit (wel meer dan 90 percent van de beschikbare tickets verkocht).
Pronostiek van mij: de vrijdag krijgt een last call een week voor start festival en zowel donderdag als combi's verkopen niet uit (wel meer dan 90 percent van de beschikbare tickets verkocht).