Rock Werchter 2026

Ik overweeg om alsnog naar Twigs in de Ziggo Dome te gaan. Staanplaatsen en goede zitplaatsen voor € 50. Dan kan ik Kae Tempest en Agnes Obel helemaal kijken en tussendoor ook nog Radio Free Alice meepakken.
Ken je niet iemand in de zorg? Bij ticketsforgood kan je als zorgmedewerker voor 16 euro 2 tickets voor FKA Twigs in het Ziggo Dome kopen. Ze zijn niet overdraagbaar, dus ik kan geen tickets voor jou kopen en dan zelf niet gaan.

• Leuk
Waarderingen: Joss en fiesta
Morgen een nieuwe tent voor het eerst opzetten. Altijd goed om eerst even voor proef op te zetten, dan zit je op het campingterrein niet zo te hannesen. En gelijk even overleggen wat we allemaal gaan meenemen. Nu met zijn drietjes in de auto ipv met twee. Dus iets minder bagage per persoon mee te nemen. Heerlijk die voorpret.

Vandaag eens langs de heilige wei gefietst en de vorderingen schieten goed op. The Main staat er al bijna helemaal:

1000098055.jpg
Aan The Barn zijn ze net begonnen, het dak ligt klaar:

1000098046.jpg
En dan heb ik de plek gezien waar de nieuwe Klub C komt, wat de wei ineens een heel stuk groter maakt. Je gaat een klein straatje overlieten om er te geraken en ziet er zo uit:

1000098048.jpg

En dan, de nieuwe stage, of wat ik denk dat de nieuwe stage is... Overdekte delen lijkt het in een U vorm:
1000098047.jpg

En ik heb de indruk dat ze het podium van The Slopen ook gaan recycleren tot iets nieuws, maar graag jullie mening:

1000098057.jpg

Dit zijn de lockers buiten het terrein zelf toch? Voor de ingang.

Hoe zit het met de lockers op het terrein zelf? Iemand een idee hoe dat gaat?
Sinds vorig jaar zijn er geen lockers meer op de wei zelf. Enkel erbuiten, ik vermoed dat dit niet anders zal zijn dit jaar.

Users who are viewing this thread