Pukkelpop 2026

Ik ben niet goed bekend met het doorverkoopsysteem van Pukkelpop. Is het überhaupt enigszins realistisch om nog aan 4 weekendtickets incl. camping te komen? Of kan ik mijn pijlen beter richten op Lowlands?

Vorig jaar is het resale platform van Pukkelpop volledig veranderd, waardoor het veel beter werkt (zoals je zou verwachten, je kiest een ticket, betaald, en krijgt een nieuwe barcode). Echter weet ik wel dat het vorig jaar ineens, zonder aankondiging, om 4 uur in de ochtend open ging, en de kaartjes binnen minuten weg waren.

Je kan altijd wachten. Lowlands kan je altijd makkelijk in de aftersale kopen een week voor het festival, dus er is geen haast geboden. Je kan dan PKP proberen, en bij falen naar LL.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios
Je mag hopen dat ze het op z'n minst nog proberen, wat ik wel denk. Voor één van de twee of drie lege spots op de Main Stage bijvoorbeeld?

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
John Summit EDC afgesloten voor een gigantische crowd. Denk dat er veel die zijn populariteit onderschatten. Mogen ze wat mij betreft gerust na Yungblud op de main knallen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Drie concerten van Fontaines DC erbij geprogrammeerd in Spanje (8,11 en 13 augustus). Het eerder aangekondige exclusief voor Frankrijk La route du rock op 15 augustus. Zouden ze nadien niet kunnen afzakken naar Pukkelpop als mogelijke invaller of om juist voor of na Pukkelpop een concert te geven?

• Haha
  • Thinking
Waarderingen: Elle Marie en jimmywe
Drie concerten van Fontaines DC erbij geprogrammeerd in Spanje (8,11 en 13 augustus). Het eerder aangekondige exclusief voor Frankrijk La route du rock op 15 augustus. Zouden ze nadien niet kunnen afzakken naar Pukkelpop als mogelijke invaller of om juist voor of na Pukkelpop een concert te geven?
Moest asap Rocky op de line up staan was de kans groot geweest.

Invaller voor wie?

Komen in November met een europese zaaltour (met Sportpaleis op 12 November)

• Wow
Waarderingen: Kachelle
Is een hele tijd geleden geopperd, maar ik denk dat ondertussen op efestivals is gezegd dat het voorjaar 2027 wordt.
20 augustus in oostenrijk en 27 augustus in Ierland, dus er is wel nog een gap van een week voor Fontaines DC. En Yungblud heeft wel een hels tour schema in de Verenigde Staten en Europa van mei tem eerste week van augustus.

Users who are viewing this thread

• Jojo