Graspop Metal Meeting 2026

Wel leuk om die map van 2022 (denk ik?) nog is terug te zien. Wat slecht was die hele bocht die je moest nemen om aan de Jupiler Stage te komen zeg...
Das nu wel handiger inderdaad. Maar aan de andere kant was dat wel een leuk 'afgesloten' hoekje. iets wat de map nu wat mist naar mijn idee. In 2018 en daarvoor had ja dat wel wat meer. Met dan ook nog echt een inkom door de kruisen naar het main veld. Dat -ik stap de main binnen- gevoel is nu wel wat verdwenen.

1779107341414.png

De Boerentangse jaren
:)
Die heb ik nooit meegemaakt. Mijn eerste Graspop in 2011 was het al op het terrein dat nu het 'landschapspark' van Tabloo is. Je kwam toen volgens mij binnen en botste meteen op de Metaldome, wat toen nog een palentent was, een kleine versie van de Marquees. Het is al lang geleden, was er maar één dag toen als 16-jarige, en dus herinner ik me maar flarden.

Ik vind ook geen plattegronden van die editie terug... De vroegste die ik terugvind, waar ik ook aanwezig was, is 2012.
1779107867817.png

kan die eigelijk moeilijk thuisbrengen tov het terrein nu. iemand die ze eens op elkaar kan leggen? :D

Het blijft lastig

Na het hek moeten we eerst nog 20 meter of zo eraf halen.
Maar ik kan niet goed inschatten hoe de tent nu oriënteert. (Denk dat we in de smalle kant/ opening kijken)

Maar alles wat rechts van het hek ligt is of metaldome of rock café.

Marquee ligt kaarsrecht op het hek.

Dat we in de ingang kijken van de constructie lijkt het meer het CRC te zijn. Bij metaldome hadden we zijkant meer gezien.
Met het risico dat we te hard doorbomen hierover, maar ik ga het toch vermelden. Check onderstaande foto van vorig jaar met daarop de MD en het CRC. Zet daar de foto's van de constructie die ze dit weekend plaatsten naast, en ik zie geen overeenkomsten. Het lijkt me dus toch totaal iets anders te zijn.

Bijlagen

• IMG_9336.jpeg
    IMG_9336.jpeg
    378,5 KB · Weergaven: 32
  • IMG_9321.jpeg
    IMG_9321.jpeg
    539,9 KB · Weergaven: 31
  • IMG_9322.jpeg
    IMG_9322.jpeg
    454,4 KB · Weergaven: 32
We kunnen voor de niet dagelijkse lezers volgende jaar misschien een inhoudstabel voorzien die op P1 wordt bijgehouden.

iets als

P1 tot P5 gokken over de line up
P6 tot 25 discussie of mogelijke headliner wel headliner materiaal is
P26 tot P30 discussie of gekende headliner wel headliner materiaal is
P31 tot P35 Lars zaagt over deel van de line-up
P36 tot P40 Lars zaagt over moose bar
P40 tot 50 discussie over 1 band op de line up
P51 tot P100 ambras
P75 tot P100 raag tot stoppen ambras en vragen voor opnieuw discussie over line up
P101 tot P105 vragen over terrein
P106 tot P 300 discussie over line up
P301 tot P310 vragen over terrein
..

Met het risico dat we te hard doorbomen hierover, maar ik ga het toch vermelden. Check onderstaande foto van vorig jaar met daarop de MD en het CRC. Zet daar de foto's van de constructie die ze dit weekend plaatsten naast, en ik zie geen overeenkomsten. Het lijkt me dus toch totaal iets anders te zijn.
Lijkt mij nog dezelfde layout als vorige jaren maar dan met een vernieuwd CRC in aanbouw , op foto 2 staan er wat meer op de voorgrond witte paaltjes die aangeven tot waar de MD gaat komen

Geheel nieuwe tenten kan natuurlijk ook, was er na vorige editie gaan sprake dat die vorige constructies al lang genoeg meegingen om beschouwd te worden als 'afgeschreven'?

domme vraag wrs maar is dat zeker een tent? kan dat mogelijk ook een deel van een podium zijn, zonder het podium zelf momenteel

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Geheel nieuwe tenten kan natuurlijk ook, was er na vorige editie gaan sprake dat die vorige constructies al lang genoeg meegingen om beschouwd te worden als 'afgeschreven'?

3:20 tot 3:40

Dat hebk niet gehoord in dat interview. enkel dat de marquee en metal dome vernieuwd gingen worden en prachtige tenten gingen worden.

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Dwarf

3:20 tot 3:40

Dat hebk niet gehoord in dat interview. enkel dat de marquee en metal dome vernieuwd gingen worden en prachtige tenten gingen worden.
Nog even teruggezocht, was hier op het forum een redenering:
in dienst genomen in 2016, dus kan wel dat 2026 nieuwe tenten zijn, binnekort weten we het zeker!

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH

Users who are viewing this thread