Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Wanneer is het 4 bands per ronde (en dus voor Martijn en mezelf eigenlijk volledig (Martijn) en zo goed als (mezelf) 8 bands per keer)?

Wanneer is het 4 bands per ronde (en dus voor Martijn en mezelf eigenlijk volledig (Martijn) en zo goed als (mezelf) 8 bands per keer)?
Dat gebeurt niet:

Elke deelnemer heeft 6u de tijd om een act te kiezen. Na 10 rondes mogen er per beurt twee acts gekozen worden (dus ronde 11-25) en verkorten we de tijd per beurt naar 4u. Er zijn dus 25 rondes en in totaal 40 exclusieve namen per deelnemer. Hierna mag het affiche worden aangevuld tot maximaal 100 acts. Mag wel, hoeft niet.

• Leuk
Waarderingen: won666

Na 25 rondes heb je alleen nog de vrije keuzes, waarmee dus ook overlap met andere festivals kan komen.

Wij doen mee met het aankondingen van vrouwen op deze speciale dag.

Ik lag net nog op de massagetafel, onderstaande act is een massage voor de ziel. Met de meest prachtige instrumenten en fluwelen engelengezang; Agnes Obel
Een contrast met de eerste aankondiging, maar toch niet zo groot als sommige anderen hier eerder. In plaats van aandachtig luisteren flink uit je pan gaan met Angele

@JK79
@WesleyNoH
Maar ook @Yannick dan maar vast

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: InsaniTiny en AngieH
Bij mij waren de vorige aankondigen vrouwen. Had ik mss beter uitgesteld. Ik deed het met 2 maanden na 8 maart in mijn hoofd

Haha geeft allemaal niet hoor, ik had deze aankondiging al sinds mijn vorige op de planning dus kwam toevallig zo uit 🤣

With Hillfest UK we today announce a few more band

First up: Destruction! Straight from Deutschland, this killing machine promises to play an extra long set with their new songs, the classics and an extra 40 years Infernal Overkill set!

1778419067637.png

And also Kreator is being added to the line up today. This band has been crushing the stages for many many years now and at Hillfest UK they will present their new album Krushers Of The World but they will also play a special deep cuts set!

1778419158996.png

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Ik moet vertrekken naar Gent en mijn gsm is amper opgeladen

Ik ga nu mijn 2 volgende aankondigingen al doen want ben niet zeker of ik voor 23 h 37 terug ben (laatste trein terug is 23 h 36) en de kans dat Martijn met mijn volgende bands afkomt is vrijwel nihil.

Ik ben ook de eerste die een tribute act gaat aankondigen maar vergeet niet dat IK het cover podium heb en bovendien van een band waarvan 2/3 niet meer leeft ;) (wel nog opgetreden na 2009)

Ook de eerste keer dat ik iets moet aankondigen (niet de tribute act) die ik niet graag hoor maar dat cover podium laat me geen andere keus

Users who are viewing this thread