BMTH vergeten te noemen inderdaad….Je vergeet BMTH vriend! Wel mooi dat je een plek voor Karma Kebab hebt ingeruimd. Die gaan het ver schoppen hoor, toekomstige headliner!
Hoop dat ze je brengen wat je er van verwacht! Heb persoonlijk helemaal niets met BMTH. Karma zal ik een keer proberen. Ben meer van de Broertjes Sate. Maar ieder zijn eigenBMTH vergeten te noemen inderdaad….
Hoop wel dat de show heel anders is dan in ‘24…ze hebben na POST HUMAN : Next Gen een plaatje met Ibiza-remixen uitgebracht, en een live registratie van hun vorige show en er komt een herziene versie aan van Count Your Blessings, maar ze hebben geen nieuw werk uitgebracht.
Dat gezegd hebbende, ze hebben genoeg werk om uit te putten, en de shows zijn meestal dik in orde, dus ze zullen er wel wat van maken.
En ja. Karma Kebab is ook dit jaar weer een vette must-see!
peace out, brother en voer
, geen oorlog.!
![]()

Saturday's South Stage
Bekijk bijlage 19991
Bring Me The Horizon:
Voor fans van: Bad Omens, Architects, While She Sleeps, I Prevail, Spiritbox, Sleep Token
![]()
Bring Me The Horizon | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Bring Me the Horizon - Wikipedia
en.wikipedia.org
Architects:
Voor fans van: Polaris, While She Sleeps, Imminence, Parkway Drive, Bury Tomorrow, Currents
![]()
Architects | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Architects (British band) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ice Nine Kills:
Voor fans van: Motionless In White, Falling In Reverse, Famous Last Words, Black Veil Brides, In This Moment, Panic! At The Disco
![]()
Ice Nine Kills | Graspop Metal Meeting 2026
www.graspop.be
![]()
Ice Nine Kills - Wikipedia
en.wikipedia.org
Faetooth voor mij nu al dé ontdekking van dit jaar. Daar kijk ik zo hard naar uit.Bring Me the Horizon - Hebben een paar albums die ik goed vond, maar alles wat ervoor kwam, was middelmatige deathcore en alles wat erachter kwam... tja. Waren de laatste keer dat ik ze zag erg vermakelijk, maar de keer ervoor leek het nergens op, dus beetje afwachten wat het wordt
Architects - Er zijn voor mij 2 soort metalcore-bands. Degenen die generieke metalcore maken en degenen die "iets" doen met dat gegeven, er een eigen draai of interpretatie aan geven, waardoor het interessant wordt. Architects zijn voor mij de koningen van het eerste type metalcore. Zal allemaal wel goed zijn, maar het blijft totaal niet hangen.
Ice Nine Kills - Dit vind ik dan wel weer heel tof, vallen ook zelden tegen. Wil ik zeker zien.
Hollywood Undead - Als ik denk aan vreselijke nu metal/rap rock, zijn deze jongens altijd de eersten die me te binnen schieten (samen met Crazy Town en Methods of Mayhem). Ik vind dit enorme rommel.
Malevolence - Doet me weinig, zowel in positieve als negatieve zin
Fleddy Melculy - Prima opstarter van een dag, maar 't zal toch Faetooth worden
Metallica publiek reageert eigenlijk nooit enthousiast op de voorprogramma's. Vroeger was het wel wat beter. Maar de laatste jaren zie je gewoon dat er wordt gewacht op Metallica. Om het even wie je daar neerzetNav hun show op Graspop en ook gewoon uit curiositeit heb ik eens wat filmpjes van Knoced Loose opgezocht van gisteren, een support act bij Metallica. Ik was vooral benieuwd hoe een Metallica publiek op Knocked Loose zou reageren
Nog nooit heb ik zo een dood publiek geweten. Ik heb Knocked Loose zelf een maal als steward gezien op Antwerp Metal Fest en zelfs daar was het publiek enthousiaster. Ik heb ook ooit naar Knocked Loose geweest in Lille maar nog voor de band op het podium kwam was ik al lang weg. Ik was daar toen enkel voor hun voorproramma (dat ik kende via een Graspop aankondiging en niet kon gaan zien op Graspop door een clash). Pest Control. Een crossover band maar ik zag daar wel de pit en dus ken ik wel de reputatie van een normale KL pit min of meer kan ik zeggen. U snapt wat ik bedoel. Pas wanneer een gitarist (of bassist, kon niet goed zien want zijn instrument hing op zijn rug) vraagt om een moshpit, ontstaat er een wall of death. En dat moet ik ze wel meegeven, dat was een moshpit waar ik zelfs aan zou deelnemen. Niet omwille van de muziek, maar gewoon een tof pitje. Met wel de nadruk op "je" Die ninja pits heb ik het hoe dan ook niet voor.
Ik heb ook wat Gojira opgezocht maar ik moet toch zeggen dat die ook maar precies weinig respons kregen maar ook zelfs Metallica zelf kreeg maar weinig respons had ik de indruk eigenlijk dus misschien lag het niet aan Knoced Loose maar aan de Grieken ...?