Net voor de uitverkoop van de dagtickets toch maar een ticket voor een dag gekocht. Voor vrijdag gekozen, vooral om toch maar eens Geese te kunnen zien (hun plaat bevalt me toch beter na meerdere luisterbeurten) en om eventueel ook de donderdag, als er iets staat wat me interesseert, te kunnen gaan.
Met de toevoegingen sindsdien is er uiteindelijk op elke dag wel een leuk traject mogelijk.
Hier wat ik op vrijdag plan te zien (en op zaterdag en zondag zou gaan zien).
Vrijdag:
Zeker zien: Wednesday, Geese, Earl Sweatshirt & MIKE, Maria Iskariot, Charlotte Adigéry & Bolis Pupul, Basement, Ninajirachi, Wild Classical Music Ensemble, Soulwax, Audrey Hobert
Checken indien de timetable het toelaat: Supermodel*, Nxdia, Turnstile, uwase, Chloe Qisha, Djo
Kort stukje misschien: Camille Yembe, Hudson Freeman, Jane Remover, Lambrini Girls, Yungblud, The Hives, Kelis
Zaterdag:
Zeker zien: Greg Freeman, Dove Ellis, Maruja, Underworld, Deafheaven, Wet Leg
Checken indien de timetable het toelaat: Dijon, Wunderhorse, Apparat, Gurriers, RONKER, Amyl & The Sniffers, Florence + The Machine
Kort stukje misschien: NU GENEA Live Band
Zondag:
Zeker zien: Shaking Hand, Baxter Dury, Kurt Vile & The Violators, Sprints, Pale Jay, Chat Pile, Tyler Ballgame, TJE, Tyler, the Creator, Blood Orange, DIW Voormiddagsoirée, Violet Grohl
Checken indien de timetable het toelaat: Trash Talk, Speed
Kort stukje misschien: Zara Larsson, S10, Eefje de Visser,
(misschien nog een ticket voor zondag proberen te bekomen)
En jullie?