Live is Live 2026

Zag deze advertentie in HLN vandaag.

Bekijk bijlage 19347
Je moet wel een abonnement kopen van ca 240 Euro en het kan goed zijn dat de voorraad beperkt is omdat ze zeggen enkel voor snelle beslissers.
Dus het zou kunnen dat de eerste 100 nieuwe abonnees Humo dit voordeel krijgen en de latere beslissers niet. Normaal moet er een einddatum bij of een aantal voorradige tickets.

Naar het schijnt zou de capaciteit van het festival zwaar verhoogd zijn, ik dacht naar 50.000 mensen per dag dat hier was gezegd. Geen idee wat de capaciteit vorige keer was, maar neem aan maar e helft ongeveer.
Ze wilden graag naar 45k gaan. Dit is overigens geen terrein voor 45k.

Iemand die abo is aangegaan en direct zijn codes krijgt?šŸ˜…
Ik heb de voorwaarden eens bekeken om te zien of ik inderdaad eenvoudig Humo kan nemen en terug annuleren en ik zou toch opletten. Volgens de voorwaarden van dit abonnement is Humo maandelijks opzegbaar vanaf dat de kortingsperiode is afgelopen, maar deze is 12 maanden met dit abonnement.
De eerste 14 dagen heb je herroepingsrecht, maar je krijgt de codes pas na 16 dagen. Dus ik ga het er niet op wagen

• Leuk
Waarderingen: koekroeck

Gratis shuttle bus live is live vanaf halte OPERA (centrum Antwerpen). Ook gratis nachttreinen naar AntwerpenCentraal. Parkings in Antwerpen 20 euro per dag. 81 mogelijk bestemmingen met prive bus.
Ze hebben toch veel moeite gedaan om de bezoekers het gemakkelijker te maken ondanks de tramproblematiek.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Nou, de volgende actie.

Ticketsforgood is een Nederlandse site die voor mensen in de zorg gratis tickets of tickets met korting geeft.

Inmiddels kun je nu dus voor alleen de boekingskosten van 16 euro (voor 2 personen) 2 tickets krijgen voor Robbie Williams of Iron Maiden. Je moet wel in de zorg werken en je kan de tickets niet overdragen. Je moet dus wel zelf met een metgezel gaan.

Nick Cave trouwens niet in de actie van ticketsforgood. Wellicht dat zijn kaartverkoop beter gaat dan Robbie en Iron Maiden?

Kan natuurlijk ook.
Maar neemt niet weg dat bijna gratis tickets voor Robbie en Iron Maiden wederom geen goed teken is.

Kan natuurlijk ook.
Maar neemt niet weg dat bijna gratis tickets voor Robbie en Iron Maiden wederom geen goed teken is.
Wat betreft tickets in de zorg staan nu op wachtlijst, tickets zijn beperkt en op voorhand al door organisaties besproken, heeft niks met goede of slechte verkoop te maken

Users who are viewing this thread