Aan de reacties te lezen heb ik er goed aan gedaan niet te gaan. Had om 20:30 2 staankaartjes in mn mandje maar dat zou ik wsl niet meer gered hebben. En vind het eigenlijk heel jammer dat het nu ineens een gen-z artiest is geworden. Niks tegen gen-z, ik vond het bij Radiohead juist heel tof dat zij dat omarmd hebben. Maar Deadbeat en deze tour geeft me Coldplay vibes; ooit een van mijn favoriete bands, maar toen ontdekt de band dat ze een veel breder publiek aan konden spreken door muzikaal eigenlijk behoorlijk in te leveren. Ik vond de eerste paar pure mainstream popnummers nog wel leuk ook (Sky full of stars bijv.), net zoals ik Dracula ook gewoon een lekker nummer vind (en een stuk beter dan genoemd voorbeeld). Maar Dracula is niet bijzonder. Alter Ego, Apocolypse Dreams, Elephant & Let It Happen maakt de band zo vet. Dracula had net zo goed een Dua Lipa nummer kunnen zijn.
Anyways; als het concert ook maar half het niveau haalt van vroeger moet het nog steeds een topconcert zijn geweest. Baal gewoon van de richting die hij is ingeslagen.
Anyways; als het concert ook maar half het niveau haalt van vroeger moet het nog steeds een topconcert zijn geweest. Baal gewoon van de richting die hij is ingeslagen.