Tame Impala

Echt een geweldige show gezien. Sfeer zat er heerlijk in al waren sommige mensen wel erg veel aan het filmen en echt tot aan hysterisch toe aan het schreeuwen. Erg blij om een keer live gezien te hebben!

Voorprogramma was inderdaad niet best ...

• Leuk
Waarderingen: JP5, Tinus101 en Dante
Genoten gisteren. Hele vette lichtshow mee, productie was chef's kiss. Veel van die nieuwe nummers die pakken me toch niet. Ik vond dat gedeelte op de Bstage ook niet echt wat toevoegen. Draculla, Loser en My Old Ways zijn nog wel geinig en End Of Summer ook, maar dat vind ik geen afsluiter. Wel verwend met wat leuke deepcuts, zoals List Of People. En als je dan met die lichten nummers zoals Elephant, Feels Like We Only Go Backwards, New Person, The Less I Know The Better en Eventually speelt is dat wel heel vet. Zelfs een nummer als Borderline is dan heel lekker en werd ook onthaald als een hit door het publiek.

Elephant en Let It Happen trouwens sowieso niet normaal goed, wat een nummers zijn dat joh.

Genoten gisteren. Hele vette lichtshow mee, productie was chef's kiss. Veel van die nieuwe nummers die pakken me toch niet. Ik vond dat gedeelte op de Bstage ook niet echt wat toevoegen. Draculla, Loser en My Old Ways zijn nog wel geinig en End Of Summer ook, maar dat vind ik geen afsluiter. Wel verwend met wat leuke deepcuts, zoals List Of People. En als je dan met die lichten nummers zoals Elephant, Feels Like We Only Go Backwards, New Person, The Less I Know The Better en Eventually speelt is dat wel heel vet. Zelfs een nummer als Borderline is dan heel lekker en werd ook onthaald als een hit door het publiek.

Elephant en Let It Happen trouwens sowieso niet normaal goed, wat een nummers zijn dat joh.
Elephant en Let It Happen de absolute hoogtepunten ook voor mij! Deel wel je gevoel rondom de nieuwe nummers. Ik vond Afterthought nog wel een vibe, dat B-stage stuk werkte ook niet echt voor mij.

Met alles wat ik hier lees wel blij dat ik mijn ticket voor vanavond een tijdje terug verkocht heb en dat ik hiervoor niet naar Antwerpen moet afzakken.

Met alles wat ik hier lees wel blij dat ik mijn ticket voor vanavond een tijdje terug verkocht heb en dat ik hiervoor niet naar Antwerpen moet afzakken.
Dan ga je wel gewoon wat missen imo, maar als je in 2022 bent geweest ça va.

Hoezo? De reacties zijn toch positief? Ik heb er net nog meer zin in door gekregen.
Ja, inderdaad, maar ook niet overweldigend. En dan die verhalen over veel mobieltjes in de lucht en gen z'ers die alleen maar met hun socials bezig zijn... Laat maar dan.

Ik ben sowieso niet bijzonder fan van hem, maar vond dat ik hem eens live moest gezien hebben. Misschien komt het er wel eens van op een festival of zo, maar nu ben ik vooral blij dat ik vanavond niet de moeite moet doen om over en weer naar Antwerpen te gaan om me daar dan te staan opwinden over het publiek.

De 2 minuten stil waren alvast indrukwekkend
We stonden nog buiten om 8 uur met een flinke menigte en ook daar was het indrukwekkend stil. Mooi dat dat nog gewoon kan.
Het hele stuk op het B-podium vond ik echt overbodig,
Omdat we laat waren stonden we achter in de zaal en dus vlak bij het B-podium. Muzikaal niet het hoogtepunt, maar wel bijzonder om zo dichtbij te staan.

Dat gezegd hebbende, is Kevin natuurlijk geen groot performer, al had ik zeker op het B-podium wel wat interactie met het publiek verwacht. Maar goed, muzikaal was het hele optreden prima in orde en een fijne afwisseling tussen het oudere en het nieuwe werk.

• Leuk
Waarderingen: Dante
Wat een show was het zeg! Ik heb denk ik 10 nieuwe kleuren ontdekt. Heel indrukkwekkende visuals overal, vond de cameraman op stage ook een goeie toevoeging. De 2 minuten stilte waren super fijn geregeld en was blij dat iedereen mee deed. Een van de betere visuele shows waar ik ben geweest. Echt iconisch. Volgend jaar een festival tour denken jullie?

• Leuk
Waarderingen: JP5, jaigalaar en Dante
Ja, inderdaad, maar ook niet overweldigend. En dan die verhalen over veel mobieltjes in de lucht en gen z'ers die alleen maar met hun socials bezig zijn... Laat maar dan.

Ik ben sowieso niet bijzonder fan van hem, maar vond dat ik hem eens live moest gezien hebben. Misschien komt het er wel eens van op een festival of zo, maar nu ben ik vooral blij dat ik vanavond niet de moeite moet doen om over en weer naar Antwerpen te gaan om me daar dan te staan opwinden over het publiek.
Lol que? Zoveel leidt dat niet af van de show, maar het was meer een constatering.

De knettergoeie hits die hij heeft gemaakt in combinatie met de indrukwekkende lichtshow lijkt het mij toch wel vrij noodzakelijk om dit een keer live te hebben gezien.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JP5, mattman en elo
En dan die verhalen over veel mobieltjes in de lucht en gen z'ers die alleen maar met hun socials bezig zijn... Laat maar dan.
Gen z'ers zorgen net meestal het dankbaarste publiek dat je om je heen wil hebben. De gretigheid van een jonger publiek vind ik net een cadeau. Maakte pakweg Lorde in Vorst alleen maar een fijnere show.

Dat andere mensen die show wel/niet filmen vind ik eigenlijk nooit heel boeiend.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: JP5 en elo
Gen z'ers zorgen net meestal het dankbaarste publiek dat je om je heen wil hebben.
Verschilt echt per concert. Er zijn ook concerten waar de artiest niet te verstaan is omdat ze er doorheen blijven gillen.

Filmen is prima, zolang je je mobieltje maar niet voor de neus van een ander houdt. (en niet de hele tijd ook)

• Leuk
Waarderingen: NiekBBQ en luluasas
Verschilt echt per concert. Er zijn ook concerten waar de artiest niet te verstaan is omdat ze er doorheen blijven gillen.
Ook wel waar, al was het bij pakweg Olivia Rodrigo héél erg het geval, maar vond ik dat ook wel eens tof. Rosalia idem. Denk ook niet dat het bij Tame Impala veel uitmaakt. Kan me voorstellen dat dat bij iets 'ingetogenere' zoals een Lana Del Rey (of ik zeg maar wat, Frank Ocean) minder is.

Ik vond het écht een heel vet concert. Uitmuntende lichtshow die echt wat toevoegt aan de nummers. De balans in de set vond ik ook best goed, opvallend weinig van The Slow Rush maar de "oudere" nummers van Currents en Lonerism vielen allemaal wel heel erg goed. En het publiek, al veel over gezegd, vond ik een hele leuke mix aan mensen die veel energie teruggaven. 'Let It Happen', poh, dat was genieten 🤩

Lost in Yesterday moet gewoon in de setlist toch. Verder hoop ik toch vooral dat we deze band eens gaan zien op BKS of DTRH met een best-of set van anderhalf uur.
Ja, Lost in Yesterday vind ik persoonlijk ook het grootste gemis. En Is It True had er ook nog mogen bijzitten!

Lost in Yesterday moet gewoon in de setlist toch. Verder hoop ik toch vooral dat we deze band eens gaan zien op BKS of DTRH met een best-of set van anderhalf uur.
Zeker. One More Year ook. Die nummers lenen zich ook perfect voor de lichtshow en andere special effects.
DTRH lijkt me de beste match anno nu. Had 't met 'n maat er nog over op de terugweg van Düsseldorf afgelopen vrijdag: Tame Impala en DTRH hebben vrijwel dezelfde evolutie doorgemaakt in dik 10 jaar tijd. Van psychedelisch en idyllisch naar dansbaar en groots.

Zeker. One More Year ook. Die nummers lenen zich ook perfect voor de lichtshow en andere special effects.
DTRH lijkt me de beste match anno nu. Had 't met 'n maat er nog over op de terugweg van Düsseldorf afgelopen vrijdag: Tame Impala en DTRH hebben vrijwel dezelfde evolutie doorgemaakt in dik 10 jaar tijd. Van psychedelisch en idyllisch naar dansbaar en groots.
En in België vind ik PKP nog altijd de beste match. Erg van genoten ook in '22. Hopelijk in '27 opnieuw.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread