Pinkpop 2026

Dank voor de reacties op de oortjes.
Voor nu heb ik gekozen voor de Alpine Tune oordopjes. We gaan het horen of deze beter werken, en anders zoeken we voor de volgende editie weer gewoon verder. Voor opmaat gemaakte oordopjes,zal het nu denk ik aan de late kant zijn . Gezien er naar verwachting wel wat tijd overheen gaat, voor dat deze klaar zijn.

En dank voor het warme welkom weer🤘.
Als je die nu laat opmeten zijn ze (ruim) op tijd klaar voor Pinkpop, dus laat dat je niet weerhouden. Die dingen zijn een fantastisch cadeau voor je gehoor.

Zo te lezen, moet ik nog even aan de slag met het Top 10 lijstje 🤭😅. Wel heb ik al mijn eigen Pinkpop playlist op Spotify gevormd. Die top10 zal dus nog wel volgen.

Is er al een leak of gerucht trouwens over de open spot op zondag Noord stage?
Verwachten wij daar vanwege de leeuw iets Limburgs of juist iets van Nederlandse bodem?
Er zijn al wel wat speculaties waaronder, Rowwen Hèze, Lex Uiting & Frans Pollux, of Beppie Kraft (die begin juni haar 80e verjaardag viert).

Binnenkort een nieuw speciaal bier van Brand voor 55 jaar Pinkpop:

Proost met Brand op 55 edities Pinkpop 🍻

Onlangs deelden jullie massaal de momenten die Pinkpop zo bijzonder maken: muziek, vriendschap, een perfect getapt Brand‑biertje en natuurlijk die onvergetelijke sfeer.

Die herinneringen vormen samen de basis voor één nieuw speciaalbier, gebrouwen op de Brand Brouwerij in Wijlre.

Binnenkort meer… 🤫
Voor dat 55-jarige jubileumbiertje zou ik gaan voor een barrel-aged bier met noten van vanille, kokos en gedroogd fruit. Een echte Belgian Strong Ale die de hele geschiedenis van Pinkpop in één fles vangt: de klassieke rock, de hippietijd, en die Limburgse roots.
Een bier om van te genieten als je na de afsluiter over de mensenmassa heen kijkt en je realiseert dat je weer een onvergetelijk weekend hebt meegemaakt.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Voor dat 55-jarige jubileumbiertje zou ik gaan voor een barrel-aged bier met noten van vanille, kokos en gedroogd fruit. Een echte Belgian Strong Ale die de hele geschiedenis van Pinkpop in één fles vangt: de klassieke rock, de hippietijd, en die Limburgse roots.
Een bier om van te genieten als je na de afsluiter over de mensenmassa heen kijkt en je realiseert dat je weer een onvergetelijk weekend hebt meegemaakt.

Oeh klinkt heerlijk. Ga ik zeker proeven!

BA icm Belgian Strong Ale vind ik dan weer niet zo'n goede keus, geef mij dan maar een RIS BA, maar meestal kiest Brand voor een meer gangbare stijl met een laag alcoholpercentage, dus ik verwacht een Summer Blond oid:

Brand Summer Blond bier is ideaal voor de zomer vanwege de aanwezige tonen van citrus, fruit en een subtiele hopbitterheid. Ze heeft een toegankelijk karakter, perfect als doordrinker op het terras of op een festival. 🍻 🍻 🍻

Laatst bewerkt:
BA icm Belgian Strong Ale vind ik dan weer niet zo'n goede keus, geef mij dan maar een RIS BA, maar meestal kiest Brand voor een meer gangbare stijl met een laag alcoholpercentage, dus ik verwacht een Summer Blond oid:

Brand Summer Blond bier is ideaal voor de zomer vanwege de aanwezige tonen van citrus, fruit en een subtiele hopbitterheid. Ze heeft een toegankelijk karakter, perfect als doordrinker op het terras of op een festival. 🍻 🍻 🍻
Ja klopt helemaal, maar een Brand Summer Blond is wel een schot voor open doel.
En minstens zo voorspelbaar.

Mijn optie heeft dan wel wat meer karakter en robuustheid.
Echt iets voor de bier liefhebbers, in plaats van die huppelk..... die zonodig ook een Pinkpop biertje lekker moeten vinden.

Maar of ze daar het lef voor hebben?????

Spoorboekje:

Vrijdag:
Natasha Bedingfield(meer nostalgie dan must)
Sleep Theory
The Pretty Reckless
The vaccines

Buffalo Traffic Jam
Kingfisher
The Beaches
Electric Calboy
Teddy swims
The Plot In You
Voilá
Twenty One Pilots

Zaterdag:
Giant Rooks

Jerub
Triggerfinger
HAEVN
Suzan & Freek
Sofie Tukker

The Haunted Youth (al eerder op Pinkpop gezien)
Franz Ferdinand
IDLES
Editors

Soulwax
Halsey
The Cure

Zondag:
Dogstar
White Lies
Good Neighbours
Royel Otis
Wet leg
Max mcnown
Yungblud
Fatdog
Di-Rect (
vorige keer geskipt, misschien nu toch maar een kans geven)
Foo Fighters.

Ja er zitten zeker wat clashes in, maar dan kijken we van beiden een gedeelte of als het slecht is naar de andere. En als het echt heel goed is dan blijven we gewoon daar.

Deze editie opvallend minder dat ons naar stage 4 trekt, maar daarvan wel het meest nieuwschierig naar Voilà.

Ja klopt helemaal, maar een Brand Summer Blond is wel een schot voor open doel.
En minstens zo voorspelbaar.

Mijn optie heeft dan wel wat meer karakter en robuustheid.
Echt iets voor de bier liefhebbers, in plaats van die huppelk..... die zonodig ook een Pinkpop biertje lekker moeten vinden.

Maar of ze daar het lef voor hebben?????
Het mag indd wel wat bijzondere zijn dan een Brand Summer Blond of een IPA.
Alhoewel Ik denk trouwens dat een soort kasteel Rouge of Cherry Chouffe, ook niet mis zou staan eigenlijk. Radlers en Kriekjes zijn doorgaans genoeg te vinden. Maar toch heeft zoiets als een kasteel Rouge of Cherry Chouffe net even iets anders. Buiten dat roze/kriek biertjes somers niet aan te slepen zijn. Is dit sterk/zwaar genoeg voor de man, maar toch ook vrouwvriendelijk. En echt een fatsoenlijk kersen biertje is er niet echt op Pinkpop, wat ik toch veel gedronken zie worden doorgaans ook met onderandere dorps feesten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver
Spoorboekje:

Vrijdag:
Natasha Bedingfield(meer nostalgie dan must)
Sleep Theory
The Pretty Reckless
The vaccines

Buffalo Traffic Jam
Kingfisher
The Beaches
Electric Calboy
Teddy swims
The Plot In You
Voilá
Twenty One Pilots

Zaterdag:
Giant Rooks

Jerub
Triggerfinger
HAEVN
Suzan & Freek
Sofie Tukker

The Haunted Youth (al eerder op Pinkpop gezien)
Franz Ferdinand
IDLES
Editors

Soulwax
Halsey
The Cure

Zondag:
Dogstar
White Lies
Good Neighbours
Royel Otis
Wet leg
Max mcnown
Yungblud
Fatdog
Di-Rect (
vorige keer geskipt, misschien nu toch maar een kans geven)
Foo Fighters.

Ja er zitten zeker wat clashes in, maar dan kijken we van beiden een gedeelte of als het slecht is naar de andere. En als het echt heel goed is dan blijven we gewoon daar.

Deze editie opvallend minder dat ons naar stage 4 trekt, maar daarvan wel het meest nieuwschierig naar Voilà.
Zo, jij wordt druk 😀 heb jij elk jaar zo'n groot spoorboekje? Krijg je het meeste dan ook voor elkaar om te zien? En waar sta je dan op de weide, neem aan niet heel vooraan?

Zo, jij wordt druk 😀 heb jij elk jaar zo'n groot spoorboekje? Krijg je het meeste dan ook voor elkaar om te zien? En waar sta je dan op de weide, neem aan niet heel vooraan?
😂Nou ik denk dat dit spoorboekje, voor mijn doen nog meevalt. Vergeleken met eerdere edities 😅. Wij staan niet snel helemaal vooraan, soms als het rustig is vooraan wel in het voorvak of net achter het hek van het voorvak. Maar wij staan meestal iets meer naar het midden of zijkant van het veld. Het meeste redden we wel om te zien, soms niet helemaal optredens of dat het toch beter bevalt dan verwacht. En vergeten dan dat er ook nog iets anders was wat we graag gezien hadden. Maar hebben daar meestal dan wel geen spijt van, dat we zijn blijven staan. Bij Muse bijvoorbeeld stonden we wel in het voorvak, bij volbeat '22 net achter de rekjes van het voorvak. Maar dat komt vrij weinig voor, misschien bij Yungblud en/of 21pilots dat wij verder vooraan zullen staan. Meestal als we een Clash hebben, zoeken we toch nog even uit wat het meeste aanspreekt. Als het tegenvallend is, hebben we wel een soort backup en anders alvast ergens iets eten voor de ergste drukte. Eten doen wij meestal niet rond etenstijd, maar of eerder of later vanwege de drukte. En vanwege mijn maagverkleining kan ik niet te snel eten, maar ook dan krijgen we toch genoeg mee. Dat we ergens in de buurt gaan staan/zitten waar de volgende artiest(en) komt, die ons aanspreekt.
Opzicht lukt het allemaal wel, alleen niet altijd het hele tijdsblok. Er is ook nog genoeg dat ons niet of niet echt aanspreekt, dus dan hebben we tijd voor andere dingen.

Laatst bewerkt:
is het nieuw dat je in de Pinkpop-app onder "MEER" in de "TICKET WALLET" je Ticketmaster tickets kan zien?

Ja dat is zeker nieuw, vorig jaar nog via officiële Ticketmaster gelopen.
Ik heb nog eens zitten denken, maar welke meer waarde heeft dit voor de app gebruikers.
Volgens mij helemaal niks.

Het enigste wat ik kan bedenken is dat dit voor mojo en Ticketmaster alleen maar een manier is om nog meer data te verzamelen.

In de PP app gebruik je alleen een mailadres, daarentegen sta je bij Ticketmaster met al je gegevens bekend.
Als ze dat achter de schermen koppelen.............

• Leuk
Waarderingen: colette283
1. The Haunted Youth
2. The Cure
3. Wet Leg
4. Tom Morello
5. Foo Fighters
6. Idles
7. Die Spitz
8. Soulwax
9. Natasha Bedingfield
10. Fat Dog

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
1.Editors
2. Foo Fighters
3. The Cure
4. Franz Ferdinant
5. 21 Pilots
6. Kingfishr
7. White Lies
8. The Pretty Reckless
9. Yungblud
10. Wodan Boys

Net als bij andere wel een moment opname, want er zitten een paar artiesten bij die ik nog meer wil luisteren, maar die potentieel er zeker bij kunnen komen.

Users who are viewing this thread