Pinkpop 2026

Hoi,

het is even geleden dat ik actiever was op het forum.
Maar ik heb een vraag over echt goede oordopjes, met toch nog goed geluid.
Afgelopen editie de Alpine Partyplug Classic oordoppen Transparant SNR 19 dB, maar ik vond het echt k*t.
Heel wazig heb ze uiteindelijk ook weer uitgegooid, omdat ik het gevoel had helemaal niks te horen of alsof ik kilometers verwijderd was van het festival, en ik stond op dat moment in het voorvak bij Muse.

Nu is het misschien ook wel zo dat ik het gewoon niet gewend ben om bij concerten/festivals oortjes te dragen.

Dus opzoek naar oortjes, maar waar de beleving en het geluid goed blijft.
En waar kan ik dat nu beter vragen, dan op het forum. Hebben jullie goede tips??

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Hoi,

Afgelopen editie de Alpine Partyplug Classic oordoppen Transparant SNR 19 dB, maar ik vond het echt k*t.
Heel wazig heb ze uiteindelijk ook weer uitgegooid, omdat ik het gevoel had helemaal niks te horen of alsof ik kilometers verwijderd was van het festival, en ik stond op dat moment in het voorvak bij Muse.

Nu is het misschien ook wel zo dat ik het gewoon niet gewend ben om bij concerten/festivals oortjes te dragen.

En waar kan ik dat nu beter vragen, dan op het forum. Hebben jullie goede tips??
Hi Colette, goed je weer te zien op het forum., Ik heb op maat gemaakte van Beter Horen en die bevallen goed, maar waren wel ruim 100 euro. Daarvoor had ik High Fidelity Earplugs van Hears en die bevielen best goed.

Hoi,

Ik had ook de partyplug en ben vorig jaar overgestapt op de Alpine Tune. Deze vind ik beter.
Ook het aanbrengen en verwijderen vind ik prettiger.

Maar welke je ook kiest, je zal altijd inleveren op beleving.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: RalphiePinkpop en B0G5
Hoi,

Mss haal je hier tips maar mijn Loop Switch 2 ben ik nog steeds mee aan de sukkel, iedere keer weer
https://forum.festileaks.com/threads/gehoorbescherming-oordoppen.1595/

Hi Colette, goed je weer te zien op het forum., Ik heb op maat gemaakte van Beter Horen en die bevallen goed, maar waren wel ruim 100 euro. Daarvoor had ik High Fidelity Earplugs van Hears en die bevielen best goed.
Heb ook die pluggerz vanuit beter horen en vindt die ook erg fijn, heb ze ook meerdere keren per week zonder problemen in. Die 25% korting bij Beter Horen is er nu ook weer. Ik zou daar langsgaan en zeggen waar je naar op zoek bent. Vgm hadden ze naast de op maat gemaakte ook verschillende standaard Alpines.

Ik vind zelf de Noizezz strong (oranje filter) erg fijn. De partyplugs van Alpine vond ik tegenvallen.

• Leuk
Waarderingen: B0G5
Dan ook maar mijn top 10 (van de namen die ik kan zien):

1. Halsey
2. Zara Larsson
3. Yungblud
4. Max McNown
5. Lauren Spencer Smith
6. Twenty One Pilots (vond dit echt vreselijke muziek, maar flink ingeluisterd en ik vind t nu echt gaaf!!)
7. Teddy Swims
8. Buffalo Traffic Jam
9. Alessi Rose/ The Pretty Reckless
10. Foo Fighters

• Leuk
Waarderingen: elo
Hoi beste pinkpopliefhebbers.
Na alle geruchten, meningen en alle andere uitspraken hier alleen mee te lezen, heb ik toch maar besloten een account aan te maken en ook te reageren.
Vanaf de start van de eerste geruchten heb ik deze pagina wekelijks open gehad om eens even te kijken wat er allemaal rondom Pinkpop ging gebeuren.
Dit wordt mijn vierde jaar op rij dat ik ga en ik wilde ook graag een lijstje maken! Dus bij deze mijn optredens waar ik het meeste naar uitkijk op Pinkpop 2026!
Even een disclaimer: Mijn muzieksmaak is vrij variërend en mijn liefde ligt toch wel bij de zielige muziek met een boodschap.

1. Kingfishr
2. Max MCNown
3. HEAVN
4. Lauren Spencer Smith
5. Yungblud
6. Twenty One Pilots
7. Foo Fighters
8. Royal Otis
9. White Lies
10. Jerub

Nou kom maar op met jullie meningen!

Binnenkort een nieuw speciaal bier van Brand voor 55 jaar Pinkpop:

Proost met Brand op 55 edities Pinkpop 🍻

Onlangs deelden jullie massaal de momenten die Pinkpop zo bijzonder maken: muziek, vriendschap, een perfect getapt Brand‑biertje en natuurlijk die onvergetelijke sfeer.

Die herinneringen vormen samen de basis voor één nieuw speciaalbier, gebrouwen op de Brand Brouwerij in Wijlre.

Binnenkort meer… 🤫

Hoi beste pinkpopliefhebbers.
Na alle geruchten, meningen en alle andere uitspraken hier alleen mee te lezen, heb ik toch maar besloten een account aan te maken en ook te reageren.
Vanaf de start van de eerste geruchten heb ik deze pagina wekelijks open gehad om eens even te kijken wat er allemaal rondom Pinkpop ging gebeuren.
Dit wordt mijn vierde jaar op rij dat ik ga en ik wilde ook graag een lijstje maken! Dus bij deze mijn optredens waar ik het meeste naar uitkijk op Pinkpop 2026!
Even een disclaimer: Mijn muzieksmaak is vrij variërend en mijn liefde ligt toch wel bij de zielige muziek met een boodschap.

1. Kingfishr
2. Max MCNown
3. HEAVN
4. Lauren Spencer Smith
5. Yungblud
6. Twenty One Pilots
7. Foo Fighters
8. Royal Otis
9. White Lies
10. Jerub

Nou kom maar op met jullie meningen!
Wat mij betreft niets mis met je smaak hoor en wie ben ik om een mening over jouw smaak te hebben. Maar als je dan toch een opmerking wil hebben; een paar jaar terug stond LSS in de tent en dat vond ik echt tenenkrommend, prima zangeres, maar echt zo'n tieneridool (ik ben zelf al wat verder in de 30). Ben na een kwartiertje de tent uit gevlucht die trouwens wel stampend vol stond.

Hoi,

ik heb al een tijdje de Alpine Partyplug... Al 4 jaar dik tevreden mee voor concerten en festivals. Behoud van sound en toch voldoende bescherming.

Wat mij betreft niets mis met je smaak hoor en wie ben ik om een mening over jouw smaak te hebben. Maar als je dan toch een opmerking wil hebben; een paar jaar terug stond LSS in de tent en dat vond ik echt tenenkrommend, prima zangeres, maar echt zo'n tieneridool (ik ben zelf al wat verder in de 30). Ben na een kwartiertje de tent uit gevlucht die trouwens wel stampend vol stond.
Ik had toen hetzelfde gevoel, maar was tenminste nog goed gezongen. Van CHINCHILLA op Stage4 had ik nog hogere verwachtingen en dat klonk gewoon schel, niet goed 🤫

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik had toen hetzelfde gevoel, maar was tenminste nog goed gezongen. Van CHINCHILLA op Stage4 had ik nog hogere verwachtingen en dat klonk gewoon schel, niet goed 🤫
En waar kijk je dit jaar naar uit op Stage4?

Voilà en Die Spitz ga ik zeker wat van meenemen.

Ook benieuwd naar Die Spitz en Hotwax. Verder nog dingen die de moeite waard zijn op Stage 4?

En waar kijk je dit jaar naar uit op Stage4?

Voilà en Die Spitz ga ik zeker wat van meenemen.
Die Spitz en HotWax staan al zeker op mijn spoorboekje. Wodan Boys en LEAP mogelijks, door de positieve geluiden over hen hier op het forum :) Yong Yello zou ik ook gedaan hebben, maar die clasht met Electric Callboy en wil een leuk plekje bij The Plot In You erna 🥳

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
Dank voor de reacties op de oortjes.
Voor nu heb ik gekozen voor de Alpine Tune oordopjes. We gaan het horen of deze beter werken, en anders zoeken we voor de volgende editie weer gewoon verder. Voor opmaat gemaakte oordopjes,zal het nu denk ik aan de late kant zijn . Gezien er naar verwachting wel wat tijd overheen gaat, voor dat deze klaar zijn.

En dank voor het warme welkom weer🤘.

Zo te lezen, moet ik nog even aan de slag met het Top 10 lijstje 🤭😅. Wel heb ik al mijn eigen Pinkpop playlist op Spotify gevormd. Die top10 zal dus nog wel volgen.

Is er al een leak of gerucht trouwens over de open spot op zondag Noord stage?
Verwachten wij daar vanwege de leeuw iets Limburgs of juist iets van Nederlandse bodem?

Users who are viewing this thread