Graspop Metal Meeting 2026

Wat betreft de aankondiging strategy van gmm:

Ja het is duidelijk rustiger hier dan andere jaren.
- we hebben een flinke namen drop gehad
- we een poster met podia en logo's

Jah dan wordt het snel rustiger hier.
Hoofd thema's zijn hier:
- wie komt er überhaupt? (Iedereen heeft een mening)
- wat gaat er clashen (nu weten we dat voor 80% al)
- dus de meeste puzzels zijn al ideeën over of zijn zelfs al gemaakt en moeten bij het komen van de timetable hoogstens een beetje bijgeschaafd worden.

Maar met dank aan @MetalLimbo is het nu afgelopen weken weer druk.
Nu lekker gericht op polls met als doel ontdekken en waarderen van de visie anderen.

Plus dat we op een andere plek nog de ultieme marquee headliner voor 2027 aan het uitvogelen zijn.

Conclusie het nieuws van gmm komt wel wanneer het komt, zo schokkend zal het niet meer zijn.

Denk ook dat ticketverkoop volgens plan loopt, niet beter of slechter dan de meeste recente jaren. Dus geen urgentie langs hun kant.
Zal buiten vrijdag misschien wel weer allemaal uitverkopen, en hoogstwaarschijnlijk zullen ze vrijdag ook wel als uitverkocht zetten paar dagen voor begin festival.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en MetalLimbo
Opzich zegt 1 festival cancellen nog niet zo veel

als die echt niet meer komen zou het wel jammer zijn, een jupiler headliner die zo laat nog uitvalt. Zal wel lastig zijn om een passende vervanger te vinden.

Kan de aankondiging van laatste bands + timetable ook nog wel vertragen

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en won666
voor mij is the toy dolls een ideale jupiler stage headliner, wel niet meteen hetzelfde genre als lionheart en staan al op sjock

• Geweldig
Waarderingen: PimSp
Ah balen dit, zitten jullie me blij te maken met Landmvrks of We came as romans als jupiler head wat beiden fantastisch zou zijn
Komt straks Lionheart alsnog :)
Maar nee, leuk voor de fans (en de organisatie als ze niet last minute moeten schuiven)

Is er ooit een update geweest om 11u de afgelopen jaren?
Haha ja begrijp ook niet waar men 11 uur vandaan haalt opeens :)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ah balen dit, zitten jullie me blij te maken met Landmvrks of We came as romans als jupiler head wat beiden fantastisch zou zijn
Komt straks Lionheart alsnog :)
Maar nee, leuk voor de fans (en de organisatie als ze niet last minute moeten schuiven)

Haha ja begrijp ook niet waar men 11 uur vandaan haalt opeens :)
komt gewoon van de post dat het gisteren 11uur exact nog 50 dagen was denk ik :D

Net eventjes door mijn mailbox gegaan. In 25 waren de updates over de campings rond 11u, bands en timetable inderdaad meestal rond 16u.

Als carnavalist heb ik nu eenmaal meer met het getal 11.

• Haha
Waarderingen: Metalhead Liam
voor mij is the toy dolls een ideale jupiler stage headliner, wel niet meteen hetzelfde genre als lionheart en staan al op sjock
JA
Vorig jaar gezien en dat is gewoon een feestje. Weet niet of ik die zo snel op GMM zou plaatsen, maar zou het zeker wel toejuichen om ze te zien!

Users who are viewing this thread