Pinkpop 2026

Eindelijk kan ik morgen ook gaan puzzelen! Leuk al die must see lijstjes die ik voorbij heb zien komen maar morgen kan ik pas echt oordelen welke kan zien!

Succes alvast voor iedereen want ik denk dat er dit jaar veel clashes ga krijgen in tegenstelling tot afgelopen jaren!

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Aangezien we hier toch over alles voorspellingen doen, laten we de (pijnlijke) clashes voorspellen!

Pretty Reckless vs. Sleep Theory vs. Yong Yello
Haunted Youth vs. Franz Ferdinand/IDLES
Wet Leg vs. HotWax

Mijn must see’s per dag, op volgorde van belangrijkheid (hoog - laag)

VRIJDAG
Electric Callboy, The Pretty Reckless, Zara Larsson, The Plot In You, Roxy Dekker, Yong Yello

ZATERDAG
The Cure, Halsey, The Haunted Youth, Editors, IDLES, Franz Ferdinand

ZONDAG
YUNGBLUD, Foo Fighters, Wet Leg, Fat Dog, White Lies, Leila Lamb

En dan zijn er nog veel Stage4 namen die wel heel leuke opvulling zouden zijn, zoals Die Spitz / HotWax / …

Mijn must see’s per dag, op volgorde van belangrijkheid (hoog - laag)

VRIJDAG
Electric Callboy, The Pretty Reckless, Zara Larsson, The Plot In You, Roxy Dekker, Yong Yello

ZATERDAG
The Cure, Halsey, The Haunted Youth, Editors, IDLES, Franz Ferdinand

ZONDAG
YUNGBLUD, Foo Fighters, Wet Leg, Fat Dog, White Lies, Leila Lamb

En dan zijn er nog veel Stage4 namen die wel heel leuke opvulling zouden zijn, zoals Die Spitz / HotWax / …
Bij mij:

VRIJDAG
TOP, The pretty Reckless, Kingfishr,The Beaches, Sleep Theory, The Plot in You, The Vaccines

ZATERDAG
The Cure, Editors, Idles, Wodan Boys, Franz Ferdinand, Triggerfinger

ZONDAG
Foo Fighters, Yungblud, Fat Dog, White Lies, Wet Leg, Tom Morello, Di-Rect

Bij mij:

VRIJDAG
TOP, The pretty Reckless, Kingfishr,The Beaches, Sleep Theory, The Plot in You, The Vaccines

ZATERDAG
The Cure, Editors, Idles, Wodan Boys, Franz Ferdinand, Triggerfinger

ZONDAG
Foo Fighters, Yungblud, Fat Dog, White Lies, Wet Leg, Tom Morello, Di-Rect
Veel overlap, tot dan hehe

Komen die nog?
18 juni Frankrijk en 21 juni Portugal staan nog altijd op de lijst. De Pinkpop show (19 juni) ontbreekt al die tijd al op de tourlijst, al sinds ze aangekondigd werden. Daarin is dus niets veranderd.

Laten we hopen dat ze er gewoon staan. Toch wel een van de acts om naar uit te kijken op de vrijdag...

Iets langer geduld a.u.b. šŸ‘€
Waarom deel je de tijd niet wanneer ze met het schema komen? Ik neem aan dat je het weet gezien deze reactie.
Opzich kan er niet zo heel veel fout aan het delen van een tijd of ben ik nou gek? Nu gaan we elk uur maar weer zeggen: ohnee weer niet, dan maar 11u afwachten enz

Users who are viewing this thread