Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Was vorige week in het Brand proeflokaal in Wijlre en nog gevraagd naar het PP bier van dit jaar maar ze lieten niks los...Denk wel dat de prijs met 10/20 cent omhoog gaat.
Eindelijk kan ik morgen ook gaan puzzelen! Leuk al die must see lijstjes die ik voorbij heb zien komen maar morgen kan ik pas echt oordelen welke kan zien!
Succes alvast voor iedereen want ik denk dat er dit jaar veel clashes ga krijgen in tegenstelling tot afgelopen jaren!
18 juni Frankrijk en 21 juni Portugal staan nog altijd op de lijst. De Pinkpop show (19 juni) ontbreekt al die tijd al op de tourlijst, al sinds ze aangekondigd werden. Daarin is dus niets veranderd.
Laten we hopen dat ze er gewoon staan. Toch wel een van de acts om naar uit te kijken op de vrijdag...
Waarom deel je de tijd niet wanneer ze met het schema komen? Ik neem aan dat je het weet gezien deze reactie.
Opzich kan er niet zo heel veel fout aan het delen van een tijd of ben ik nou gek? Nu gaan we elk uur maar weer zeggen: ohnee weer niet, dan maar 11u afwachten enz