Lowlands 2026

Ik zie voornamelijk heel veel grote mannen zonder t-shirt en weinig vrouwen. Was dit echt veel beter qua sfeer?
Qua sfeer was 2019 mijn hoogtepunt, na corona het dieptepunt, en vorig jaar ook precies goed. En in al die jaren nog nooit ook maar iets van onenigheid gezien eigenlijk.
Vroeger was alles beter hé :p

De wereld en beleving verandert nu eenmaal. Deal with it
Ik zie het woord 'beter' niet staan in mijn zin.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ik zie het woord 'beter' niet staan in mijn zin.
Ahh, las het meer als een vroeger was het beter post;)
Maar kan me wel voorstellen dat de sfeer toen anders was hoor, ziet er over het algemeen wel uit alsof het "kijk mij is" gehalte toen een stuk kleiner was.
Maar dat is denk ik ook niet echt een Lowlands probleem, maar een wereldwijd probleem.

• Leuk
Waarderingen: CVS en LLoww
ik vond 2005 tm 2010 de beste jaren
muziek was top, geweldige optredens gezien.
2005: prodigy - vive la fete - (soulwax, lcd soundsystem, vitalic, miss kitten 2 many dj's, allmaal achtr elkaar in de bravo!!!)
2006: spinvis - iggy pop - arctic monkeys en muse
2007: basement jaxx - Interpol - Arcade fire,Tool
2008: Scapino Ballet - Blood red shoes, Underworld - Mgmt ,Sigur ros( ja ik was erbij)
2009: Bon Iver - vitalic, basement jaxx - grace jones
2010: Broken bells - Bloody beetroots - Qotsa

t nachtprogramma was druk, maar wel te doen
er waren nog geen smartphones, geen influencers, geen glamping.
kaartjes en bonnen waren betaalbaar.
iedereen kwam om een leuke tijd te hebben, en niet om te laten zien dat je erbij was.

ja vroeger was t echt beter ;)

2005: prodigy - vive la fete - (soulwax, lcd soundsystem, vitalic, miss kitten 2 many dj's, allmaal achtr elkaar in de bravo!!!)
2008: Scapino Ballet - Blood red shoes, Underworld - Mgmt ,Sigur ros( ja ik was erbij)

iedereen kwam om een leuke tijd te hebben, en niet om te laten zien dat je erbij was.

AMEN :love:

Mooi dat letterlijk het eerste artikel dat ik aanklik op lowlove.nl gaat over het veranderende Lowlands.
Lowlands 2015 was te veel feestpubliek, mensen in de reacties zijn daarom al sinds 00 afgehaakt!

Denk dat alleen de aller eerste editie het echte lowlands was

My thoughts exactly, die Bravo-nacht in 2005! Toch kijk ik graag vooruit en zie ik ook tegenwoordig zoveel moois. Het blijft een buitengaats paradijs, waarin iedereen zich head first onderdompelt. Ik hoop alleen dat die knisperige electro indie sleaze een échte revival zal maken. En als dat er niet in zit, op z'n minst iets onder de 135 BPM. Happy days!

Users who are viewing this thread