Ruil RW: zondag ticket voor zaterdag

• Onderwerp starter Onderwerp starter JP5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JP5

Sunset slot
30 mei 2023
2.104
2.204
Hi all,

Mijn Werchter plannen wijzigen. In plaats van za + zo ga ik waarschijnlijk vrij + zat.

Ik heb dus 1 zondagticket in de aanbieding. Iemand die die toevallig zoekt, in ruil voor een zaterdagticket??|

Groet, JP

Misschien ook handig om te vermelden of je wilt ruilen of eventueel verkopen als ruil niet lukt. Probeer het ook in de officiële Werchter groepen, daar reageren meestal sneller mensen.

Misschien ook handig om te vermelden of je wilt ruilen of eventueel verkopen als ruil niet lukt. Probeer het ook in de officiële Werchter groepen, daar reageren meestal sneller mensen.
Hi! Goed dat je reageert want ik had verzaakt hier aan te geven dat ik inmiddels via de resale op Ticketmaster een zaterdagticket op de kop heb getikt. Dit topic kan gesloten worden!

In ander nieuws: ik ga er op zondag waarschijnlijk niet bij kunnen zijn maar heb via TM wel 2 doorverkooptickets voor vrijdag + zaterdag op de kop getikt.

Beiden voor €120 (+€12,50 servicekosten), toch mooi meegenomen. Daar heeft iemand beetje lopen slapen toen hij z’n uitverkochte zaterdagticket goedkoop van de hand deed. 😬

Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread