Jack White

Wat verwachten jullie van Jack White op Best kept secret 26? Wordt dit een set vol hits van al zijn projecten? Of eerder nieuw werk?

Wat verwachten jullie van Jack White op Best kept secret 26? Wordt dit een set vol hits van al zijn projecten? Of eerder nieuw werk?
Heb zijn headlineset op Way Out West gezien en dat was gewoon heerlijk de ene hit na de andere. Veel White Stripes materiaal, de Raconteurs hitjes en de beste nummers van die laatste soloplaat. Verheug je maar vast, dat wordt genieten.

Reken dus maar op 90 euro.

Bijlagen

• Screenshot_2026-03-27-19-14-20-03_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2026-03-27-19-14-20-03_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    329,4 KB · Weergaven: 40
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman
Dat zou wel enorm zijn voor de AB. Du jamais vu zelfs.

€60, zoiets?

Hoe dan? Is de presale niet pas woensdag? Heb me ingeschreven voor de presale via z'n website maar nog niets gekregen va bevestiging.
Ik ook niet en mijn vermoeden is dat alleen Vault members de code hebben ontvangen

Wat is dat nu weer? 😅

Ben zo slecht met presales. Ik dacht: ik bereid me nu eens goed voor zodat ik het zeker niet mis en schrijf me zelfs in via zijn website. Nu goed, zit morgen gewoon klaar (hoop ik? Want nog geen link vanuit Jack White ontvangen) voor de echte presale dan.

Wat is dat nu weer? 😅

Ben zo slecht met presales. Ik dacht: ik bereid me nu eens goed voor zodat ik het zeker niet mis en schrijf me zelfs in via zijn website. Nu goed, zit morgen gewoon klaar (hoop ik? Want nog geen link vanuit Jack White ontvangen) voor de echte presale dan.

Aanrader als je grote Jack White fan bent.

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Ik kreeg om 11u30 een mail dat de presale in 30 minuten was? En als ik het wachtwoord invul gebeurt er niets?

Users who are viewing this thread

• gy0n