Ook dat, maar ook veel te laat starten. Ze had er zichtbaar weinig zin in, was volgens mij knetterstoned en/of dronken. Echt op alle fronten teleurstellend.Balen inderdaad! Waar zat het met name in dan? Live zang?
Ook dat, maar ook veel te laat starten. Ze had er zichtbaar weinig zin in, was volgens mij knetterstoned en/of dronken. Echt op alle fronten teleurstellend.Balen inderdaad! Waar zat het met name in dan? Live zang?
Moeilijke deze. Voor mij een top 10 naam uit deze lijst, minstens. Maar voor dit spel specifiek (headlineshows) snap ik dat ze er relatief snel uitligt.Toch jammer FKA Twigs zo vroeg te zien gaan, als ze nog niet echt headliner is geweest snap ik het wel, maar muzikaal gezien verdient ze voor mij wel een top 10 notering in deze lijst, juist met dat laatste album op zak.
Ja ikke, maar dat was wel op Lowlands 2008. Vette dag in de Alpha was dat, met Volbeat, N*E*R*D, Nightwish en Franz Ferdinand achter elkaar. Ben toen bijna het voorste vak niet uit geweest.Was er iemand echt enthousiast om Pharell met NERD te zien? Meh. Zwakke naam ook gewoon. Rihanna heeft er eigenhandig voor gezorgd dat Pukkelpop bijna bankroet ging ofzo, of was dat LCD Soundsystem.![]()
Voor @RuneBrico is Slipknot de ideale headliner voor ieder festivalFijn er op deze manier achter te komen dat Slipknot een goede Lowlands headliner zou zijn![]()
![]()
![]()
The Offspring - 10 (-1)
Geen ervaring met zijn shows of hoe die als headliner zou zijn, maar muzikaal gezien is die de afgelopen jaren wel interessanter dan dat die in het verleden ooit is geweest imo.Is Skrillex vandaag de dag nog een beetje interessant?
Kan geregeld wordenAllez allez, wie doet den Oscar dood?![]()