Concertaankondigingen

Ook gewoon logisch. Vorige keer in Vorst was een regelrechte flop qua publiek. Wel iets andere omstandigheden, maar goed dat het management door heeft dat dit op zijn maat is.
Maar de keer daarvoor was Vorst gewoon uitverkocht.
Die flop was in die drukke post covid zomer.

Maar de keer daarvoor was Vorst gewoon uitverkocht.
Die flop was in die drukke post covid zomer.
Zeker, maar nu zijn we ook terug eind maart om midden juni nog twee optredens te geven. De prijs zal ook stevig zijn. Ik ben diehard fan, maar ik wil het nog zien of hem de ab tweemaal zal uitverkopen. Nu ook in deze woelige tijden.

Een artiest in de geschiktere locatie is altijd een meerwaarde.
Nu bv direct terug tickets James Blake gekocht maar vorige keer gepast voor Vorst.

Remember dingen als NIN in de AB. Of iedereen die binnen 10j nog herinneringen ophaalt aan die show van Turnstile vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: jarne en swissepfan
Ik heb deze hier geloof ik nog niet gedeeld zien worden. The Magic Numbers in de Helling, 12 oktober. Over oude neuronen gesproken.. Hoorde meteen het deuntje van 'Take a chance' weer in mijn hoofd.

• Haha
Waarderingen: fred alweer..
Paul de Leeuw keert toch nog één keer terug naar Rotterdam Ahoy. Onder de titel “Paul & Meer Vrienden” geeft hij op vrijdag 26 maart 2027 een concert op zijn 65ste verjaardag in zijn geliefde stad.

Onder andere Claudia de Breij, Richard Groenendijk, Simone Kleinsma, Cor Bakker, Jan Smit en Douwe Bob zijn te gast en natuurlijk ontbreken Bob & Annie niet op deze feestelijke dag.

Ticketverkoop vandaag vanaf 10u op https://www.paulenvrienden.nl/.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Anda Morts 🇦🇹 @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) do 19 nov '26 [german indie, neue deutsche welle, germa...]
Rotown, Rotterdam wo 18 nov '26
Baskery 🇸🇪 @ De Helling, Utrecht vr 10 jul '26 [folk rock, americana...]
Blue Grass Boogiemen 🇳🇱 @ Volt, Sittard-Geleen (€22,50) za 23 jan '27 [bluegrass, cajun, americana...]
Luxor, Arnhem do 7 jan '27
Iduna, Drachten zo 24 jan '27
Bombino 🇳🇪 @ Mezz, Breda do 12 nov '26 [afropop, desert blues, musique nigerienn...]
Bragolin 🇳🇱 @ Grenswerk, Venlo vr 6 nov '26 [darkwave, cold wave, post-punk, gothic r...]
Bram & Bass @ Doornroosje, Nijmegen (€7,50) not sure
Chico Chico 🇧🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) vr 20 nov '26 [new mpb, mpb...]
De Kift 🇳🇱 @ Melkweg, Amsterdam (€27,60) zo 11 okt '26 [dutch indie...]
De Niemanders @ Spot, Groningen (€26,00) zo 13 dec '26
Fluisteraars 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€25,50) not sure [black metal...]
Geordie Greep 🇬🇧 @ Rotown, Rotterdam (€25,50) ma 25 mei '26 [crank wave...]
George Thorogood and the Destroyers The Baddest Show On Earth Tour 2026 @ Muziekgieterij, Maastricht do 25 jun '26
Home Front 🇨🇦 @ Occii, Amsterdam do 11 jun '26 [egg punk, post-punk, cold wave, deathroc...]
Iliassopdebeat 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€23,50) do 4 jun '26
Paard, Den Haag zo 31 mei '26
Paradiso, Amsterdam za 30 mei '26
Paradiso, Amsterdam zo 7 jun '26
Paradiso, Amsterdam wo 10 jun '26
Jackie & the Facts 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€14,00) vr 19 jun '26
Janne Schra 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€23,50) zo 11 okt '26 [dutch indie, dutch pop...]
Jeremy Pinnell 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€16,00) di 10 nov '26 [americana, outlaw country, alt country, ...]
Effenaar, Eindhoven zo 8 nov '26
Jesse Hoefnagels 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€18,00) vr 9 okt '26 [nederpop...]
Rotown, Rotterdam vr 25 sep '26
Ke Personajes 🇦🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€46,00) do 18 jun '26 [cumbia, cuarteto...]
Little Barrie 🇬🇧 @ Paard, Den Haag (€21,50) wo 30 sep '26
MOBILHOME 🇧🇪 @ Paard, Den Haag (€19,50) do 26 nov '26
Meau 🇳🇱 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€19,75) do 26 mrt '26 [dutch pop...]
Milow 🇧🇪 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€17,50) do 9 apr '26 [belgian pop, belgian rock, belgian singe...]
Os Garotin 🇧🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€36,80) do 17 sep '26 [new mpb, mpb...]
Pert Near Sandstone 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€18,50) do 12 nov '26 [newgrass, bluegrass, americana...]
Rotown, Rotterdam vr 13 nov '26
Ron Pope 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) vr 6 nov '26 [neo mellow, piano rock, viral pop...]
Rumba Tropicale @ Mezz, Breda vr 24 apr '26
Sheila E. @ Nieuwe Nor, Heerlen (€39,50) vr 3 apr '26
The Godfathers 🇬🇧 @ Mezz, Breda (€20,00) vr 15 mei '26 [alternative rock, classic pop and rock...]
Tom Odell 🇬🇧 @ Nobel, Leiden (€51,90) za 4 apr '26 [indie pop, indie folk, singer-songwriter...]
Westside Cowboy 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€23,00) wo 28 okt '26
Paradiso, Amsterdam do 29 okt '26

gisteren niet meer aan toe gekomen, maar vanochtend alsong! veel plezier ermee en een goed weekend!

Paul de Leeuw keert toch nog één keer terug naar Rotterdam Ahoy. Onder de titel “Paul & Meer Vrienden” geeft hij op vrijdag 26 maart 2027 een concert op zijn 65ste verjaardag in zijn geliefde stad.

Onder andere Claudia de Breij, Richard Groenendijk, Simone Kleinsma, Cor Bakker, Jan Smit en Douwe Bob zijn te gast en natuurlijk ontbreken Bob & Annie niet op deze feestelijke dag.

Ticketverkoop vandaag vanaf 10u op https://www.paulenvrienden.nl/.
Wat een shitshow is die kaartverkoop.

Wat een shitshow is die kaartverkoop.
Wat dan?

Vorig jaar in november naar toegeweest en de show was boven verwachting goed. In mijn top 20 optredens van vorig jaar gekomen. Dus voor liefhebbers van zijn hits kan ik dit wel echt aanraden.

Wat dan?

Vorig jaar in november naar toegeweest en de show was boven verwachting goed. In mijn top 20 optredens van vorig jaar gekomen. Dus voor liefhebbers van zijn hits kan ik dit wel echt aanraden.
Een uur in een wachtrij die zegt dat je niet mag verversen maar die dan zelf ook niet update. Was al lang en breed een tweede show in verkoop.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread