Die hele line-up was een noodgreep hahaNiet eens, Maneskin was de noodgreep toen Muse niet meer ging touren
Die hele line-up was een noodgreep hahaNiet eens, Maneskin was de noodgreep toen Muse niet meer ging touren
Statement is gemaakt, niemand moet hem....Angèle - 95
Arctic Monkeys - 100
Ben Howard - 100
Billie Eilish - 112
Björk - 104
Blink 182 - 85
Chappell Roan - 87
Charlotte de Witte - 75
De Staat - 101
Deadmau5 - 81
Disclosure - 90
Editors - 100
Elbow - 100
Eminem - 80
FKA Twigs - 48
Florence + the Machine - 100
Foals - 100
Foo Fighters - 100
Fred again.. - 60
Gorillaz - 100
Jamie xx - 87
Justice - 110
Kendrick Lamar - 103
LCD Soundsystem - 105
Linkin Park - 120
Lorde - 94
Macklemore & Ryan Lewis - 80(-10)
Major Lazer - 31
Mumford & Sons - 88
Muse - 100
N*E*R*D - 50
Netsky - 100
Nick Cave and the Bad Seeds - 105
Nine Inch Nails - 113
Nothing But Thieves - 101
Oscar & The Wolf - 28
Placebo - 100
Post Malone - 95
Queens of the Stone Age - 88
Rihanna - 91
Royal Blood - 105
Skrillex - 75
Slipknot - 140
Snow Patrol - 100
Stromae - 112
Tame Impala - 105
The Black Keys - 94
The Chemical Brothers - 98
The Killers - 101
The Offspring - 50
The Prodigy - 100
The Stone Roses - 100
The XX - 100
Twenty One Pilots - 85
Tyler, The Creator - 106
Yungblud - 90
Zitten er volgens mij alleen nog maar in omdat we te lui zijn opnieuw Macklemore te minnen. Less is macklemore.
ik vind dat je acts moet beoordelen op hun muziek, dus ik vind arcade fire nog altijd een geweldige band.Een beetje een vreemde conclusie. Maak je hier niet gewoon een veel te groot iets van?
Ik doe niet mee aan het spel, maar leg eens uit. Ik ken de band niet, maar het meest vreselijke aller tijden?Toch maar even wat punten uitdelen. Kan het niet laten om de meest vreselijke band aller tijden qua gevoel dat ik erbij had te minnen.
Heb ze ooit eens van buiten de tent op Rock Werchter meegekregen omdat degene met wie ik was ze per se wilde zien en ik had helemaal niks te doen dat uur. Nou, ik heb me nog nooit zo lopen ergeren aan een showIk doe niet mee aan het spel, maar leg eens uit. Ik ken de band niet, maar het meest vreselijke aller tijden?
Dus persoonlijke smaak. Dan is de term slechtste band aller tijden een beetje loze kreet. Vanuit mijn eigen smaak kan ik dat ook wel roepen over bepaalde artiesten. Dacht dat het meer objectief wasHeb ze ooit eens van buiten de tent op Rock Werchter meegekregen omdat degene met wie ik was ze per se wilde zien en ik had helemaal niks te doen dat uur. Nou, ik heb me nog nooit zo lopen ergeren aan een show![]()