Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als Sammy Virji en Job Jobse tot het nachtprogramma horen, zijn er dan weer twee "dagprogramma"plaatsen, waarvan we dachten dat die gevuld waren, op te vullen?
Op de affiche op de website staat de 12de, dus vrijdag.
Op de website van BCNR staat de begindag van Primavera Porto vermeld, niet de specifieke dag dat ze spelen.
Ja zag ook de 11e staan op hun website en volgens google. Hopen dat de eigen planner van de band het wel goed in hun agenda heeft gezet..
Staan trouwens ook al in augustus in Nijmegen. Dus acht de kans inderdaad erg klein op BKS.
Maar zo'n toevoeging zou ik op de vrijdag nog wel echt fijn vinden, of een DEADLETTER, Squid, Otala.
Kan zelf ook vrij weinig met het nachtprogramma trouwens.
Zit op dit moment in de Voices from the lake, Kiasmos en George Fitzgerald fase. Dus een beetje de Ambient / minimal techno . Maar dat zie ik niet veel terugkomen op de line-up van BKS volgens mij.
Kan zelf ook vrij weinig met het nachtprogramma trouwens.
Zit op dit moment in de Voices from the lake, Kiasmos en George Fitzgerald fase. Dus een beetje de Ambient / minimal techno . Maar dat zie ik niet veel terugkomen op de line-up van BKS volgens mij.
Jammer genoeg lijken ze de voorbije jaren op BKS een beetje allergisch aan alles wat met techno te maken heeft. Vind ik echt zonde, want is één van de meest rijke elektronische genres.
Deze afbeelding die BKS op de socials zet is wel opvallend. Job Jobse en Sammy Virji zijn duidelijk de dagafsluiters op TWO. Maar de afsluiter van TWO op de vrijdag staat dus niet op deze poster (en is dus geen onderdeel van het nachtprogramma). Wordt dat dan Mula B of Sudan Archives? Of missen we daar toch nog iets?
"MORE TO BE ANNOUNCED
With the addition of these latest names and over 100 acts confirmed in total, we’ve still got a few more names left to reveal for BKS26! Stay tuned."
Er komt dus niet heel veel meer bij. Tenzij er echt voor die vrijdag nog iets middelgroots mist denk ik dat dit om de laatste Casbah/Secret/mogelijke opvolger Muziekgieterij-namen gaat. Eind april dan maar en tegelijkertijd ook het blokkenschema?
Jammer genoeg lijken ze de voorbije jaren op BKS een beetje allergisch aan alles wat met techno te maken heeft. Vind ik echt zonde, want is één van de meest rijke elektronische genres.
Zonde, zou toch wel passen denk ik in de nacht bij BKS i.p.v. de Job Jobses en Lucky Done Gones van deze wereld. Die namen vind ik weer meer passen bij de grotere (nacht)festivals zoals Lowlands.
Zonde, zou toch wel passen denk ik in de nacht bij BKS i.p.v. de Job Jobses en Lucky Done Gones van deze wereld. Die namen vind ik weer meer passen bij de grotere (nacht)festivals zoals Lowlands.
Er staat dit jaar echt enorm veel op lowlands dat perfect zouden passen op BKS. Voices from the lake, ben ufo, skee mask, identified patient, DjRUM.
Echt jaloers op wat ze daar hebben neergezet dit jaar in het nachtprogramma. En dan spreek ik nog niet eens over Skream & Benga, Helena Hauff, Nene H, Marron, Freddy K...
Er staat dit jaar echt enorm veel op lowlands dat perfect zouden passen op BKS. Voices from the lake, ben ufo, skee mask, identified patient, DjRUM.
Echt jaloers op wat ze daar hebben neergezet dit jaar in het nachtprogramma. En dan spreek ik nog niet eens over Skream & Benga, Helena Hauff, Nene H, Marron, Freddy K...
Ik ga met een hele groep mensen waar ik normaal Lowlands/DTRH mee gedaan heb(overall meer nachtpubliek). Heel benieuwd hoe de nachten op BKS gaan bevallen.
Ik ga met een hele groep mensen waar ik normaal Lowlands/DTRH mee gedaan heb(overall meer nachtpubliek). Heel benieuwd hoe de nachten op BKS gaan bevallen.
Ik vind het jammer genoeg de voorbije jaren wat de zwakke plek van BKS geworden. Vroeger bleef ik vaak elke dag tot het einde, maar de voorbije 3 jaren geen enkele keer (toch op vrijdag & zaterdag, wanneer er een volwaardig nachtprogramma is). Al kan hoop ik dat het dit jaar weer wat aanzwengelt.
Maar heeft ook wel wat te maken met mijn persoonlijke muzieksmaak. Ik kan echt niks met disco, funk of deep house (of pop/indie plaatjes) na middernacht, wat de voorbije jaren erg dominant was in het nachtprogramma.
Weer alleen maar dezelfde genre blending / defying afro-latin-rb-soul house.
Ben nog het meeste benieuwd naar Indie Gloria, Merol, RipTide en Reaper. En met deze namen wordt job jobse en ldg een stuk meer interessant om mee te maken.
Helemaal eens hoor. Die headliners waren een statement van jewelste, zeker met het lage verwachtingspatroon op dat gebied door de afgelopen paar jaren.
Vind dat de rest van de line up(wat is die vrijdag mager) daar wel wat bij achter is gebleven, zeker omdat de 2e lijn/undercard wel dik in orde was. Ik mis de beach houses/slowdives/TV On the radio/Wilco.
Desondanks is er een hoop waar ik wel naar uitkijk en ben ook wel overtuigd dat ik me ga vermaken.
Helemaal eens hoor. Die headliners waren een statement van jewelste, zeker met het lage verwachtingspatroon op dat gebied door de afgelopen paar jaren.
Vind dat de rest van de line up(wat is die vrijdag mager) daar wel wat bij achter is gebleven, zeker omdat de 2e lijn/undercard wel dik in orde was. Ik mis de beach houses/slowdives/TV On the radio/Wilco.
Desondanks is er een hoop waar ik wel naar uitkijk en ben ook wel overtuigd dat ik me ga vermaken.
Ik ben wel blij met dit programma hoor.
Ik vind ook wel dat er wat veel Nederlandse namen uit de eigen stal op de sub-plekken staan, maar daar staan wel 3 sterke headliners, Sharon van Etten en Ethel Cain als goede subs, een goede 2e lijn (Anna von Hauswolff, Aldous Harding, Nation of Language, Blood Incantation, Newdad bijvoorbeeld) en een mooi ontdekprogramma daaronder tegenover.
En dan vergeet ik nog Hailey Williams, De La Soul, Wolf Alice... Worden 3 volle dagen!
Ik ben heel benieuwd wat ik nog kan meepakken naast mn vrijwilligers shifts. Hoop stiekem op een donderdagshift plus een weekenddag (of maandag), dat ik nog 2 dagen mee kan pakken.
Iemand toevallig bekend met hoe veel ze je inplannen?
"MORE TO BE ANNOUNCED
With the addition of these latest names and over 100 acts confirmed in total, we’ve still got a few more names left to reveal for BKS26! Stay tuned."
Er komt dus niet heel veel meer bij. Tenzij er echt voor die vrijdag nog iets middelgroots mist denk ik dat dit om de laatste Casbah/Secret/mogelijke opvolger Muziekgieterij-namen gaat. Eind april dan maar en tegelijkertijd ook het blokkenschema?
Eerlijk gezegd heb ik ook wel met enige verbazing gelezen dat hier de laatste weken zo nu en dan nog op veel/grote live-namen werd gehoopt. Er stonden al bijna net zo veel live-namen als vorige jaren geboekt en er zijn nog geen aanwijzingen dat er meer livepodia bijkomen, eerder minder (Muziekgieterij). Voor mij is het ook al behoorlijk goed zo; in alle lagen staan voor mij genoeg interessante namen. Dus inderdaad, op richting blokkenschema!
Het gekke van het blokkenschema is dat ik er enerzijds naar uitkijk, maar anderzijds is het gevoel bij het inzien van een blokkenschema in het beste geval 'de schade blijft beperkt'. Het wordt verder toch vooral balen van clashes en andere programmakeuzes. Voor welke keuze hopen jullie vooral behoed te worden?
Voor mij: Ethel Cain op de ONE. Dat zou ik vooraf denk ik een grotere domper vinden dan welke clash dan ook. Als ze in de TWO staat, wordt het een van de shows waar ik het meest naar uitkijk. Op de ONE in daglicht: mwoah. (En mocht het toch gebeuren, dan is het hopen dat de naam die wél in de TWO staat voor het festival nog a la-Kneecap naar grote hoogten stijgt en voor een last-minute wissel zorgt ).