Pinkpop 2026

Nog geen mening gegeven over het nieuwe pakje namen..
Ergens wel teleurgesteld maar dat was meer omdat we hier blij werden gemaakt met 2 namen op de hoofdpodia waarvan 1 laat in de middag.. als dan alleen daddy freyer eruit komt is dan balen!
De stage 4 vallen niet tegen maar ook niet bijzonder (toch zijn er een paar must sees bij gekomen)

Vrijdag
Must sees:
Kingfishr, The Pretty Reckless, The Vaccines, The Plot In You, Buffalo Trafic Jam.

Graag:
Twenty One Pilots, Electric Callboy, The Beaches, Ecca Vandal

Mocht er niks tegenover staan en ik heb de puf:
Teddy Swims, Natasha Beddingfield, Balu Brigada, Sleep Theory, Voilà

Zaterdag
Must sees:
The Cure, Editors, Franz Ferdinand, Idles, The Haunted Youth.

Graag:
Triggerfinger, Giant Rooks, Leap, Wodan Boys.

Sofi Tukker, Soulwax, Haevn

Zondag
Must sees:
Foo Fighters, Yungblud, Wet Leg, White Lies, Fat Dog, Die Spitz

Graag:
DI-RECT, Royel Otis, Tom Morello, Bente, Dogstar, Good Neighbours, Max Mcnown, My Baby

Hot Wax, Naft
(Damnn.. bijna de gehele line-up deze dag)

@bassie ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat je maatje nog zei over dat er uiteindelijk toch geen south (1) en north (1) stage namen bij zijn gekomen?

Vind bij de stage 4 drop best een paar leuke zitten overigens

'Als ik de puf nog heb'
Kom op jonguhh, je bent toch nog geen tachtig, wel??
Hahahah nee klopt ik loop zo 20x naar camping B en terug 😋

Mijn lijstjes zijn goed gevuld, en er moet af en toe ook een hapje in, dus laat ik het anders formuleren: mocht er niks tegenover staan, en zit ik toevallig niet te eten, te poepen of lig ik niet 10 min. In het gras dan zou ik hier even gaan kijken!

Zou Dogstar vroeg op de dag niet veel logischer zijn? Muzikaal verdienen ze niet beter maar Reeves zorgt er voor dat het veld wel vroeg vol loopt en er verdient kan worden op de catering
gezien op de site 11 namen onder Dogstar staan en 10 namen boven Dogstar. De 5 a 6 namen op de site helemaal onderaan op de zondag lijken me de Stage 4 acts.
Lijkt het me daarmee aannemelijk dat ze heel laat op de dag in de tent staan of heel vroeg op de dag op Noord. Wellicht dat bij die 10 namen die boven ze staan de tent afsluitact zit. Dan zou je met 10 spots voor Zuid en Noord kunnen verwachten, dat Dogstar op zondag wellicht Noord zal openen.
Maar goed, dat is speculatie...

• Leuk
Waarderingen: EFDEE en Skonehome
Hahahah nee klopt ik loop zo 20x naar camping B en terug 😋

Mijn lijstjes zijn goed gevuld, en er moet af en toe ook een hapje in, dus laat ik het anders formuleren: mocht er niks tegenover staan, en zit ik toevallig niet te eten, te poepen of lig ik niet 10 min. In het gras dan zou ik hier even gaan kijken!
Ohh gelukkig, dan snap ik hem.
Als je maar niet even een botter door de sluis helpt als er een goeie act op het podium staat.

Sorry maar waarom verdient dit muzikaal niet beter?? Heb je het album en de nieuwe tracks al eens gehoord??
het kan je smaak niet zijn maar het zit prima in elkaar.
Ik realiseer me dat ik in al die jaren (decennia) eigenlijk nooit iets van de muziek van Dogstar heb gehoord. Heb nu de nieuwe single geluisterd en vind daar iig niks aan. Welke van de albums zou ik moeten luisteren om alsnog overtuigd te worden?

Sorry maar waarom verdient dit muzikaal niet beter?? Heb je het album en de nieuwe tracks al eens gehoord??
het kan je smaak niet zijn maar het zit prima in elkaar.
Dat wat al meerderen hierop reageren. Opzich zit het qua genre en geluid prima in mijn straatje en zal ik er prima van kunnen genieten. Maar al met al is het 13 in een dozijn rock die never nooit niet op Europese festivals hadden gestaan als Keanu Reeves niet één van de leden was geweest.

Dat wat al meerderen hierop reageren. Opzich zit het qua genre en geluid prima in mijn straatje en zal ik er prima van kunnen genieten. Maar al met al is het 13 in een dozijn rock die never nooit niet op Europese festivals hadden gestaan als Keanu Reeves niet één van de leden was geweest.
Paradiso op 16 juni is ook nog niet uitverkocht, dus er zitten niet heel liefhebbers op te wachten.

Paradiso op 16 juni is ook nog niet uitverkocht, dus er zitten niet heel liefhebbers op te wachten.
Ik denk dat veel mensen het op een festival waar ze toch zijn nog wel leuk vinden om even Reeves mee te pakken, maar dat mensen er niet speciaal voor naar een zaal rijden

https://clashfinder.com/s/ppxo25

Ik heb toch een poging gedaan om het op basis van populariteit en logisch schema in te vullen. Maar dan kom ik er nog absoluut niet uit. Ik heb inderdaad het vermoeden dat de tentheadliner gaat overlappen met de Zuid headliner. Zeker als je de zondag ziet dan zie ik geen andere mogelijkheid. Tips zijn welkom, maar wat vinden jullie ervan?

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Ik denk dat veel mensen het op een festival waar ze toch zijn nog wel leuk vinden om even Reeves mee te pakken, maar dat mensen er niet speciaal voor naar een zaal rijden
Interesseert me echt helemaal niets, net zoals Johnny Depp die er in 2023 nog stond. Heb liever een kwalitatieve goede band, dan een band die wordt geboekt omdat er een filmster in meespeelt.

• Leuk
Waarderingen: Davidd, B0G5 en Bart1981
Interesseert me echt helemaal niets, net zoals Johnny Depp die er in 2023 nog stond. Heb liever een kwalitatieve goede band, dan een band die wordt geboekt omdat er een filmster in meespeelt.
Appels met peren vergelijken.
Daar maakte Alice Cooper samen met Joe Perry en Tommy Hendriksen de show, en was Johnny Depp collateral damage.

Appels met peren vergelijken.
Daar maakte Alice Cooper samen met Joe Perry en Tommy Hendriksen de show, en was Johnny Depp collateral damage.
Nee, Hollywood Vampires was kwalitatief ook niet heel best. Dan heb ik liever gewoon Alice Cooper zonder die band.

ik vond dat best oke hoor....

en ben ook van plan om naar Pretty Reckless te gaan

• 100
Waarderingen: EFDEE
Eens! Ik ken de beste man niet, dus kijk enkel naar de muziek en dan is het niet bijzonder, maar ook niet slecht! Er zijn acteurs, influencers of dergelijke die een podium krijgen.. maar wat muzikaal echt een flop is, dat is hier anders!
Dat hij een acteur schijnt te zijn.. zal absoltuur mee spelen in de boeking!

https://clashfinder.com/s/ppxo25

Ik heb toch een poging gedaan om het op basis van populariteit en logisch schema in te vullen. Maar dan kom ik er nog absoluut niet uit. Ik heb inderdaad het vermoeden dat de tentheadliner gaat overlappen met de Zuid headliner. Zeker als je de zondag ziet dan zie ik geen andere mogelijkheid. Tips zijn welkom, maar wat vinden jullie ervan?
Hmm als ik dit zo zie kan ik wel wat clashes verwachten

Users who are viewing this thread