Pinkpop 2026

als ik het postertje bekijk, zijn alinea 1, 2 en 3 de namen voor Zuid en Noord.
Ook dan zit in de derde alinea de 3 tent afsluitacts, dan zitten in de 4de alinea waarschijnlijk de 6 Noord en Zuid openingsacts. Vermoedelijk... Denk ik
(als er 1 a 2 dagen zijn waar 4 acts op Noord staan, heb ik me 2 acts verkeerd gerekend, dan zitten in de 4de alinea 4 a 5 openingsacts voor Zuid en Noord gok ik)

img_8125-jpeg.18800

als ik het postertje bekijk, zijn alinea 1, 2 en 3 de namen voor Zuid en Noord.
Ook dan zit in de derde alinea de 3 tent afsluitacts, dan zitten in de 4de alinea waarschijnlijk de 6 Noord en Zuid openingsacts. Vermoedelijk... Denk ik
(als er 1 a 2 dagen zijn waar 4 acts op Noord staan, heb ik me 2 acts verkeerd gerekend, dan zitten in de 4de alinea 4 a 5 openingsacts voor Zuid en Noord gok ik)

img_8125-jpeg.18800
hmm, hoeft niet perse. The beaches, haunted youth of zelfs dogstar kan zo maar op noord/zuid staan als 1 van de eerste bandjes.,

hmm, hoeft niet perse. The beaches, haunted youth of zelfs dogstar kan zo maar op noord/zuid staan als 1 van de eerste bandjes.,
dat zeg ik toch...
4, 5 of 6 namen van de 4de alinea als opener Zuid of Noord, of bedoel je zelfs nog meer Tent namen in de 3e alinea waardoor nog meer namen voor Noord en Zuid in de 4e alinea??

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Heb gehoord, dat er vorig jaar beloofd was aan Träcksäck dat zij dit jaar op het festival mochten staan.

Openen van de zondag op de noord stage.

Maar of dat werkelijk klopt? Geen idee.

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Nou heb gevraagd aan mijn maatje waarom het nu ineens deze week de namen worden vrijgegeven en niet vlak na Pasen en het bleek alleen maar dat 8 april alleen als uiterste eind datum werd ingezet mocht het onverwacht allemaal acts afzeggen maar dat is bij deze niet gebeurd waardoor ze eerder de namen konden gaan droppen! Hij verwacht in april het blokkenschema plus plattegrond

Nou heb gevraagd aan mijn maatje waarom het nu ineens deze week de namen worden vrijgegeven en niet vlak na Pasen en het bleek alleen maar dat 8 april alleen als uiterste eind datum werd ingezet mocht het onverwacht allemaal acts afzeggen maar dat is bij deze niet gebeurd waardoor ze eerder de namen konden gaan droppen! Hij verwacht in april het blokkenschema plus plattegrond

Maar ook geen 2 Noord/zuid namen dus

Mijn maatje zegt: wat een slecht verhaal 😬☺️

Ok, dan komt het schema dus pas in mei ;)

• Haha
Waarderingen: Bassie78
Zou wel een enorm zwaktebod zijn om hen op een van de grote podia te zetten he. In hoeverre het niet überhaupt een zwaktebod is ze op de poster te zetten.
niet bekend met Tracksack?

als die bijvoorbeeld het Noord podium openen zou dat een enorm Limburgs feestje zijn... (al verwacht ik ze niet op de grootste podia van Pinkpop)

dus eigenlijk geef je door dat er geen 'cancels' zijn

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
niet bekend met Tracksack?

als die bijvoorbeeld het Noord podium openen zou dat een enorm Limburgs feestje zijn... (al verwacht ik ze niet op de grootste podia van Pinkpop)
Jawel, ik ken ze wel. Maar mijn punt is dus met name dat je zoiets niet op je grootste podia zet.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread