Waren geen headliner, dat was QotSAJob Jobse & Ki/Ki daarintegen wel
Willen ze al jaren hebben, maar Charli doet nu minder optredens...Ik was er eigenlijk helemaal van uitgegaan dat Charli XCX Lowlands al eens geheadlined had. Volgend jaar?!
Waren geen headliner, dat was QotSAJob Jobse & Ki/Ki daarintegen wel
Willen ze al jaren hebben, maar Charli doet nu minder optredens...Ik was er eigenlijk helemaal van uitgegaan dat Charli XCX Lowlands al eens geheadlined had. Volgend jaar?!
Die heeft echt genant weinig in Nederlands gestaan. Laat staan met eigen shows/op festivalsIk was er eigenlijk helemaal van uitgegaan dat Charli XCX Lowlands al eens geheadlined had. Volgend jaar?!
Koekdoos:Zeker nadat @Koekdoos Goldband ging plussen, dat wil ook nog wel eens grote gevolgen hebben.
Was nog even bang dat de afkeer van Goldband zo groot was dat New Wave als 2e eruit zou gaan.
Zeker nadat @Koekdoos Goldband ging plussen, dat wil ook nog wel eens grote gevolgen hebben.
Koekdoos:
![]()
Ik snap je hoor! Ik was het op zich wel eens met de boekings als headliner op Lowlands, de uitvoering was alleen helaas matig. Maar de jaren daarvoor op DTRH en Lowlands was het echte mega.Als niet-muzieksnob zonder schaamte voor zijn muzieksmaak is dit toch gewoon twee vliegen in één klap! Goldband lijkt mij gewoon hartstikke goed te werken als headliner voor een festival als Lowlands of PKP.
Dank! Kan ik morgen lekker pluspuntjes uitdelen.Toch fijn dat elk spel zijn eigen nare mannetjes heeft die er verdiend als eerste uit kunnen
A$AP Rocky - 95
Angèle - 100
Anouk - 85
Arcade Fire - 100
Arctic Monkeys - 100
Bastille - 90
Ben Howard - 100
Billie Eilish - 100
Björk - 102
Blink 182 - 100
Calvin Harris - 100
Chappell Roan - 110
Charlotte de Witte - 100
De Staat - 100
Deadmau5 - 98
Disclosure - 100
Editors - 100
Elbow - 100
Eminem - 100
FKA Twigs - 98
Florence + the Machine - 100
Foals - 100
Foo Fighters - 100
Fred again.. - 100
Goldband - 70
Gorillaz - 100
Jamie xx - 100
Justice - 100
Kendrick Lamar - 100
LCD Soundsystem - 100
Linkin Park - 100
Lorde - 102
Macklemore - 100
Macklemore & Ryan Lewis - 100
Major Lazer - 100
Mumford & Sons - 100
Muse - 100
N*E*R*D - 100
Netsky - 100
New Wave - 0 (-10) @Royke
Nick Cave and the Bad Seeds - 100
Nine Inch Nails - 100
Nothing But Thieves - 100
Oscar & The Wolf - 100
Placebo - 100
Post Malone - 100
Queens of the Stone Age - 108
Rihanna - 101
Royal Blood - 100
Skrillex - 100
Slipknot - 100
Snow Patrol - 100
Stromae - 100
Tame Impala - 100
The Black Keys -100
The Chemical Brothers - 98
The Killers - 100
The Offspring - 98
The Opposites - 100
The Prodigy - 100
The Stone Roses -100
The XX - 100
Twenty One Pilots - 95
Tyler, The Creator - 100
Yungblud - 80
Is het daar niet nog wat vroeg voor? Eerst een beetje uitdunnen vind ik makkelijker werken om niets over het hoofd te zien!Dank! Kan ik morgen lekker pluspuntjes uitdelen.
Lijkt dat hij de laatste lijst van de vorige pagina gepakt heeft. Gelukkig is daarna alleen New Wave eruit gegooid dus ik reset hem naar de lijst van @BlackwaterPark minus New Wave, dan zou het weer moeten kloppen:Ff een check doen op de post van @luluasas . Mijn minpunten voor Bastille zijn daar niet meegenomen en misschien wel meer niet.