Pinkpop 2026

Je kunt de lengte van de naam enigszins inschatten door de gecentreerde layout van de tekst.

Wat volgens mij perfect past qua lengte is Clouseau 😁
Heb het bovenste roze balkje even gekopieerd en voor andere namen gehouden, mijn schatting zou zijn een naam met ongeveer 7-8 letters, als de lengte van het balkje is gebaseerd op de naam uiteraard. Maar kijkend naar onderste stukje zie je daar verschillende maten dus lijkt me wel logisch

Heb even mn photoshop geopend en gekeken wat er past als ik de letters een voor een kopieer, heb gekozen voor Bleech 9:3, maar wellicht dat dit nog een te hoge positie is voor ze? Zou het wel toejuichen en het past perfect ;) 1774272728412.png

Heb even mn photoshop geopend en gekeken wat er past als ik de letters een voor een kopieer, heb gekozen voor Bleech 9:3, maar wellicht dat dit nog een te hoge positie is voor ze? Zou het wel toejuichen en het past perfect ;) Bekijk bijlage 18804
Dit is lachuhh.
1 post op insta en het hele forum is weer oververhit, creatief, speculatief.
Hier geniet ik van

Heb het bovenste roze balkje even gekopieerd en voor andere namen gehouden, mijn schatting zou zijn een naam met ongeveer 7-8 letters, als de lengte van het balkje is gebaseerd op de naam uiteraard. Maar kijkend naar onderste stukje zie je daar verschillende maten dus lijkt me wel logisch
Dus Circa Waves en Chef's Special te lang?

Users who are viewing this thread