Rock Werchter 2026

Kasabian- Yard Act vind ik zelf ook een hele taaie keuze. Vroeger best wel fan van de eerste en in al die jaren uiteindelijk maar 1 keer gezien. Dus pak ze graag nog eens mee omdat de kans toch wel klein is dat ze nogmaals in Benelux terugkeren op een plek waar ik ze leuk mee kan pakken (ga geen geld neerleggen voor een concertkaart).

Maar aan de andere kant Yard Act. Een van de verrassingen van twee jaar terug. Enthousiaste live act en toch wel een stapeltje goede nummers maar tegelijk ook een band die ik de komende jaren waarschijnlijk nog genoeg tegen kom.

Al met al neig ik naar Kasabian als een soort afscheidsshow voor mij van hem en een stukje nostalgie. Mocht het nou echt dikke ellende zijn ben ik zo bij Yard Act

Vond ik geweldig en met mij nog veel anderen. Op een festival hoeft het niet altijd speciaal, hoogdravend of gelijk wat zijn. Soms is een uurtje meekwelen gewoon leuk.
Ik had er ook zin in, maar vond er echt geen bal aan haha. Ben toen maar naar Tamino gegaan

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Als Wolf Alice deze vorm doortrekt naar komende zomer, zal het mogen regenen dat het giet, bloedheet zijn of ergens daartussen. Scoren zullen ze sowieso. Wat een strakke set zeg! Klinkt precies veel beter dan de video's van Glastonbury of Primavera van vorige zomer. Ode aan de persoon die de audio heeft gemixt, of spelen ze die nieuwe nummers nu gewoon beter?

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en mattman
Als Wolf Alice deze vorm doortrekt naar komende zomer, zal het mogen regenen dat het giet, bloedheet zijn of ergens daartussen. Scoren zullen ze sowieso. Wat een strakke set zeg! Klinkt precies veel beter dan de video's van Glastonbury of Primavera van vorige zomer. Ode aan de persoon die de audio heeft gemixt, of spelen ze die nieuwe nummers nu gewoon beter?

Nooit megafan geweest van deze band, maar dit trok ook mijn aandacht. Klinkt strak. Ik hoop dat er veel mensen vroeg genoeg uit hun bed komen voor deze.

• Geweldig
Waarderingen: Mjz
Nee als 2de van de dag. Blijkt uit de volgorde op de poster.
Rond een uurtje of 2 al... Meestal ben ik dan wel al net het terrein op. Ga ik nu zeker proberen, met ook Social Distortion daar mogelijk tegenover. Jammere clash, eigenlijk.

Ik snap niet dat in de Kasabian, Yard Act duscussie Loyle Carner niet wordt meegenomen. Daar heb je ook nog kans op overlap. En dat is wat mij betreft dus een van de grootste must sees van die donderdag.

Ik snap niet dat in de Kasabian, Yard Act duscussie Loyle Carner niet wordt meegenomen. Daar heb je ook nog kans op overlap. En dat is wat mij betreft dus een van de grootste must sees van die donderdag.
De combinatie Yard Act - Loyle Carner is inderdaad een aanrader. De kans is klein dat de Barn stampvol is voor Loyle, dus dat is goed te doen. Jammer voor Kasabian.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en visdave34
I don't understand why Loyle Carner isn't included in the Kasabian Yard Act discussion. There's also a chance of overlap there. And for me, that's one of the biggest must-sees of that Thursday.
Kasabian and Loyle is a horrible clash for me. My friends aren’t interested in Loyle so I’ll be watching Kasabian with them and then try and rush over quickly for the rest of him

Vond ik geweldig en met mij nog veel anderen. Op een festival hoeft het niet altijd speciaal, hoogdravend of gelijk wat zijn. Soms is een uurtje meekwelen gewoon leuk.
Idd was echt goed vorige keer en sfeer zat prima. Wordt voor mij ook gewoon kasabian dan

Users who are viewing this thread