Pukkelpop 2026

Maar de verkoop is niet zo hard gegaan door de headliners. Ook al is de line up prima.
Wel door de enorme hype die er leeft rond het festival.

Als student is het festival momenteel niet te missen.
Hebben ze de laatste jaren ook wel zelf afgedwongen. Na 2014 waren ze een beetje hun weg kwijt, maar nu staat het festival weer voor iets.

Dat de studerende jeugd minder alternatief is dan 15 jaar geleden, hebben ze ook goed begrepen.

Met Tyler en Florence twee topheadliners en met Yungblud ook een grote naam.
Yungblud kan je ook gerust een topheadliner noemen voor Pukkelpop. Ben zelf niet de grootste fan, maar hij staat daar meer dan op zijn plaats vind ik. Oké, Florence en Tyler verkopen vlotjes het Sportpaleis uit, maar dat we dit jaar 2 namen van dat kaliber krijgen is toch best uitzonderlijk te noemen, niet?

• Leuk
Waarderingen: pigital en Timmetje
Laatst nog een overzichtje gemaakt van de Lineup-drop momenten!

Pukkelpop 2025 Lineup drops
4 februari: 3 namen
5 februari: 3 namen (6 namen totaal)
6 februari: 3 namen (9 namen totaal
12 februari: 10 namen (19 namen totaal)
19 februari: 17 namen (36 namen totaal + zaterdag erna verkoop)
12 maart: 23 namen (59 namen totaal)
2 april: 43 namen (102 namen totaal)
23 april: Doechii & Alemeda (104 namen totaal)
30 april: 19 namen (123 namen totaal)
25 juni: 46 namen - donderdag namen (169 namen totaal)
2 juli: A$AP Rocky cancel - Macklemore aangekondigd
18 juli: Yussef Dayes en Counterparts cancel - Altin Gün en Nasty + 6 nieuwe namen (175 namen totaal)
21 juli: The Atomic Orchestra (176 namen totaal)
28 juli: Michael Kiwanuka cancel (175 namen totaal)
1 augustus: 5 namen (180 namen totaal)

Pukkelpop 2026 Lineup drops
2 februari: 3 namen
3 februari: 2 namen (5 namen totaal)
4 februari: 2 namen (7 namen totaal)
5 februari: 13 namen (20 namen totaal)
11 februari: 15 namen (35 namen totaal)
13 februari: Djo (36 namen totaal)
4 maart: 28 namen (64 namen totaal)

Waar denken jullie dat ze apparat gaan plaatsen? ik denk in de lift of club of zijn ze daar al te groot voor?

Denk dat die in een fase van hun carriere zijn gekomen dat management opdracht heeft gekregen: elke show is goed, als we maar verdienen.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Denk dat die in een fase van hun carriere zijn gekomen dat management opdracht heeft gekregen: elke show is goed, als we maar verdienen.
Ik heb nog genoten van de tour waarop ze 'Turn On the Bright Lights' integraal speelden, maar laatste keer op Primavera trok op geen zak.

Ik heb nog genoten van de tour waarop ze 'Turn On the Bright Lights' integraal speelden, maar laatste keer op Primavera trok op geen zak.
Laatste keer op BKS was ook echt ijzersterk. Wat een setlist toen ook.

Users who are viewing this thread