Gaming

3 uurtjes into Resident Evil 9. Tot nu toe fantastisch, lijkt net een film. Afwisseling tussen de twee hoofdpersonen (no spoilers) is ook heel tof. Kan weleens tot mijn favoriet buiten RE4 worden.
Mijn vriendin is hier ook al het hele weekend zoet mee. Beetje meegekeken af en toe, ziet er echt vet uit deze.

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Dit weekend begonnen aan Clair Obscur Expedition 33. Heb het al die tijd uitgesteld, omdat het type game mij niet echt aanstond, maar man wat is het vet zeg. En denk ik de beste soundtracks die ik ooit gehoord heb in een game.
Wat ik zou doen om die game weer blind opnieuw te kunnen spelen. Het wordt als maar beter kan ik je vertellen!

Eerste paar uur in Cyberpunk er ook op zitten, erg vet maar nog niet helemaal overtuigd

• Leuk
Waarderingen: Davidd en Joslittel
En gisteren de game uitgespeeld. Hij was best leuk, maar voor mij ook niet legendarisch of iets dergelijks. Sommige stukken in de game vond ik een beetje langdradig en voelde soms ook een beetje afgeraffeld af? Het begin van de game vond ik dan ook het sterkt, dat had ik eigenlijk ook met de 2 vorige Resident Evils. Maar als nog best wel plezier mee gehad, maar het zijn ook geen games waarvan ik snel een 2e playtrough ga doen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
3 uurtjes into Resident Evil 9. Tot nu toe fantastisch, lijkt net een film. Afwisseling tussen de twee hoofdpersonen (no spoilers) is ook heel tof. Kan weleens tot mijn favoriet buiten RE4 worden.
Ziet er wel heel bloederig uit (iets waar ik echt moeilijk tegen kan, noem me gerust een sissy). RE4 remake wel van genoten, dus nu heel voorzichtig met Village begonnen. Erg toffe vibe heeft die, maar zit nog maar aan het begin.

Ik hoorde dat er een heel beangstigend stuk inzit dus ik zie wel hoe ik dat trek. Personages wel tof. Fan van die Duke.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
playstation eindelijk aangesloten na de verhuis en kan dus terug beginnen met gamen.

het probleem is dat de backlog zo groot is dat het moeilijk kiezen wordt.

playstation eindelijk aangesloten na de verhuis en kan dus terug beginnen met gamen.

het probleem is dat de backlog zo groot is dat het moeilijk kiezen wordt.
Waar twijfel je tussen? Denk dat met mij er hier genoeg mensen zijn die een handje willen helpen ;)

de lijst onbegonnen of net in begonnen
Final Fantasy 16
spiderman 2 (vind ik wel leuk, speelt iets minder vlot op mijn portal dus zou ik op ps5 willen verder zetten)
metro exodus (en metro 1 en 2 ook)
disco elysium (klein beetje geprobeerd looks fun maar wel eentje waar je tijd in moet steken, als er wat dagen tussen zit misschien de draad kwijt?)
still wakes the deep (al ben ik een broekschijter)
Death stranding 1
Alan wake 1 en 2 (zie still wakes the deep)
marvels guardian of the galaxy (was leuk het stuk dat ik op portal speelde)
resident evil 2 en 3 (en village en 7)
FF7 rebirth (zit in junon)
the witcher 3
god of war 2018
god of war ragnarok
en horizon zero dawn

ik wil die allemaal wel uitspelen
maar ik weet niet waar beginnen (en er zijn er nog, dit is batch 1, alles is gekocht behalve spiderman 2 en still wakes the deep dat is via ps plus abbo)

Van deze lijst zou ik aanraden om eerst Guardians of the Galaxy verder te spelen.
Is één van de kortste games op je lijst, speelt lekker weg als een film en heeft geen al te intensieve gameplay dus gaat ook goed op de Portal werken.

dan doe ik GOW op de PS5 (heb alle vorige versies uitgespeeld behalve assencion maar die ligt hier wel ergens)
en Guardians een kwartiertje per dag ofzo op de portal net voor slapen of als de tv niet vrij is.

(en nog even wachten tot de "sim" rig is aangesloten en we terug kunnen racen, daar wil ik psvr2 nog voor halen voor bij GT7)

Wat mij betreft één van de vetste games ooit gemaakt. Wel iets waar je heel veel uren in moet stoppen en de combat kan een beetje houterig aanvoelen, zeker als je nog nooit een the witcher game hebt gespeeld.
Verhaal, omgeving, personages, map, graphics wel echt spot-on vind ik.
de reden dus dat ik het gekocht heb. voor alle lovende reacties
1 keer opgezet en direct zoveel te doen en info en . en . dat ik op dat moment even het bos niet zag en toen ja. het leven kwam er weer eens tussen.
Wil me er graag aan zetten op termijn om het echt te kunnen ontdekken en mezelf in onder te dompelen (tevens mijn eerste witcher game)

dan doe ik GOW op de PS5 (heb alle vorige versies uitgespeeld behalve assencion maar die ligt hier wel ergens)
en Guardians een kwartiertje per dag ofzo op de portal net voor slapen of als de tv niet vrij is.

(en nog even wachten tot de "sim" rig is aangesloten en we terug kunnen racen, daar wil ik psvr2 nog voor halen voor bij GT7)
Guardians is net echt een 15 min game. Wel veel dialoog en puzzels.

Guardians is net echt een 15 min game. Wel veel dialoog en puzzels.
Dat is niet erg, ik ben van competitief gamen naar story driven games geëvolueerd.
de tijd dat ik CS 1.6 en CS Source en COD mw 1 en 2 (de originele) op hoog niveau speelde is echt voorbij

Moet alleen de tijd hebben om me er aan te zetten aan die games met diepgang.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
de reden dus dat ik het gekocht heb. voor alle lovende reacties
1 keer opgezet en direct zoveel te doen en info en . en . dat ik op dat moment even het bos niet zag en toen ja. het leven kwam er weer eens tussen.
Wil me er graag aan zetten op termijn om het echt te kunnen ontdekken en mezelf in onder te dompelen (tevens mijn eerste witcher game)
Ja kan ik me iets bij voorstellen. Opzich wel de moeite waard om er wat tijd in te stoppen. Zeker als je van dat soort games houdt.

Oh en Claur Obscur Expedition 33 is ook echt een aanrader. Zit er op dit moment vol in.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zondag een lekkere knieblessure opgelopen, maar niet heus. Aangezien ik fysiek werk doe niet kunnen werken gisteren en vandaag dus maar even echt gaan zitten voor Cyberpunk en ben wel echt hooked nu. Zit er nu 8 uur in en kan eindelijk ook meer tijd steken in de Side-quests die ik soms nog leuker vind als het hoofdverhaal.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
ik heb dus beslist op het inderdaad zo te doen.
zeker tot ik mijn game room verder heb ingericht (lees scherm en PSVR2 gekocht)
beneden God of war
boven op de portal Guardians of the galaxy

als we daar door zijn ga ik een echte classic proberen

Users who are viewing this thread