Gaming

Helemaal hersenloos hoeft het ook niet te zijn, daarvoor gebruik ik dus die Tony Hawk en Animal Crossing tussendoor.
Bij Last of Us vond ik het verhaal echt super en de gameplay ook erg fijn.

Thanks voor de tips!
Clair obscure ligt dan zeker voor de hand om te proberen.

Metaphor heeft naast de beurten in battles ook een beurten/dagen systeem van al je activiteiten. Side quests hebben bijvoorbeeld een aftelklok en ook je main quest gaat automatisch na X dagen verder. Naast de gebruikelijke activiteiten kost healen in de Dungeon ook een dag. Ik merkte dat ik daar wel competitief in werd om zoveel mogelijk te zien/doen en dus hele strategieën om niet te hoeven healen.

Er is trouwens een gratis best wel uitgebreide demo van Metaphor dus je kan altijd proberen of je het wat vindt.

Ik zie veel aangeraden games voorbij komen, dus ik ga het er ook op wagen.
Voor mijn verlof zoek ik eigenlijk een game, zoals Hogwarts, Spider-Man (alle drie gespeeld) en Last of Us, waarbij je niet altijd moeilijk hoeft te denken. Aangezien mijn hersenen niet altijd mee willen werken door de vermoeidheid.
Is dan Clair Obscur of Metaphor ook een aanrader? Of zijn er nog andere spellen?

Tussendoor vind ik het wel leuk om hersenloos Tony Hawk te spelen of op mijn Nintendo Animal Crossing. 🫣
De LEGO-games zijn altijd heel tof, ook Kirby and the Forgotten Land als je een Switch hebt. Ikzelf speel na een werkdag heel graag Civilization, maar snap dat dat niet voor iedereen is. Heb inmiddels 400 uur in deel 7 zitten.

• Leuk
Waarderingen: NachoNienke
Untitled Goose Game is ook nice voor een middagje vermaak (dan is die game ook wel uit). Toevallig vorige week gespeeld met mijn kids, en het was echt voor iedereen leuk.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
De LEGO-games zijn altijd heel tof, ook Kirby and the Forgotten Land als je een Switch hebt. Ikzelf speel na een werkdag heel graag Civilization, maar snap dat dat niet voor iedereen is. Heb inmiddels 400 uur in deel 7 zitten.

400 uur? Doe mij zo'n baan met werkdagen tot half 1 ;)

Iedereen thanks voor de tips! Ik ben begonnen met 'God of War'. Nog niet veel tijd aanbesteed, maar vindt het al een fijne game.

Wat zijn hier de meningen over Cyberpunk 2077 op de PS5? Heb een doos spellen gekregen van mijn broer die zijn PS5 heeft verkocht en dit is toch wel het spel dat mij het meest nieuwsgierig maakt, na de verschrikkelijke launch nooit meer naar omgekeken maar hoe nu dat het echt een heel goed spel blijkt te zijn.

Wat zijn hier de meningen over Cyberpunk 2077 op de PS5? Heb een doos spellen gekregen van mijn broer die zijn PS5 heeft verkocht en dit is toch wel het spel dat mij het meest nieuwsgierig maakt, na de verschrikkelijke launch nooit meer naar omgekeken maar hoe nu dat het echt een heel goed spel blijkt te zijn.
Ik heb hem recent opnieuw gespeeld op de Series S en ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Vergeet vooral ook niet de uitbreiding Phantom Liberty!

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Zeker de moeite om te spelen. Het is totaal niet meer vergelijkbaar met de release versie. Eigenlijk installeer je een volledige nieuwe versie van de game wanneer je de disc in je console steekt. Alle bugs zijn er uit en het heeft veel meer content.

• Leuk
Waarderingen: luluasas en Joslittel
Fantastisch leuk!

• Leuk
Topgame! Een van de beste en diepste actie Rpg's die je momenteel kunt spelen. Niet twijfelen en gelijk gaan!

• Leuk
Oh wauw wist niet dat die game inmiddels zo geliefd was. FF7 misschien nog maar even on hold laten en eerst Cyberpunk spelen, iemand die ook al voor de platinum op Playstation is gegaan? Speel de laatste jaren eigenlijk geen verhaalgame meer zonder ook de platinum te pakken.

Oh wauw wist niet dat die game inmiddels zo geliefd was. FF7 misschien nog maar even on hold laten en eerst Cyberpunk spelen, iemand die ook al voor de platinum op Playstation is gegaan? Speel de laatste jaren eigenlijk geen verhaalgame meer zonder ook de platinum te pakken.
ja die hebben echt wel heel veel werk gestoken om het helemaal om te draaien met cyberpunk.
speelt echt wel goed op ps5 en staat ook nog op de lijst om af te werken hier.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en luluasas
3 uurtjes into Resident Evil 9. Tot nu toe fantastisch, lijkt net een film. Afwisseling tussen de twee hoofdpersonen (no spoilers) is ook heel tof. Kan weleens tot mijn favoriet buiten RE4 worden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en luluasas

Users who are viewing this thread