Rosalía

Omdat ik weggeblazen werd door dit optreden bij de Brit Awards vanavond, leek een eigen topic me wel op zijn plaats. Het helpt dat de Europese tour met rasse schreden nadert.

😱

Dat Björk live meedeed was al briljant. Maar dat einde… sodeju 🔥
Jeeeezus. Heb mijn kaartjes moeten verkopen omdat ik 22/23 april niet meer kan, maar ga toch maar even aansluiten op ticketswap voor Antwerpen de 27e.

• Haha
  • Wow
Waarderingen: fred alweer.. en JP5
Dit is to-taal waar ik op hoopte toen ik tickets kocht inderdaad :love:. Ik zat me soms wel even af te vragen of er in het tweede stukje sprake is van playback? Aan de andere kant zong ze op DTRH19 ook waanzinnig goed live.

Omdat ik weggeblazen werd door dit optreden bij de Brit Awards vanavond, leek een eigen topic me wel op zijn plaats. Het helpt dat de Europese tour met rasse schreden nadert.

😱

Wow, dat gaat wat worden volgende maand.

Holy shit wat gruwelijk haha. De verwachtingen liggen nu wel echt enorm hoog voor april.

Dit gaat nooit allemaal mee op tour lijkt mij? Wel enorm mooi natuurlijk, maar zou de verwachtingen wat temperen haha

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dit gaat nooit allemaal mee op tour lijkt mij? Wel enorm mooi natuurlijk, maar zou de verwachtingen wat temperen haha
Ja, dat groots Duits koor toch al niet lijkt me? Lijkt me nogal wiedes dat je dat mee laat touren voor een kort stukje muziek in 1 nummer.

Maar een (beperkt) orkest zou wel helemaal geweldig zijn.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Dit "koor" is me ook iets te knap en niet-tekstvast om een echt koor te zijn 😅. Maar een aantal strijkers en dansers lijkt me wel heel belangrijk voor een onvergetelijke show.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dit "koor" is me ook iets te knap en niet-tekstvast om een echt koor te zijn 😅. Maar een aantal strijkers en dansers lijkt me wel heel belangrijk voor een onvergetelijke show.
Haar vorige tour was ook echt waanzinnig. Die show op RW ga ik nooit meer vergeten. Nul muzikanten op het podium toen trouwens. Wel veel dansers.

Ik vertrouw Rosalia om opnieuw met zoiets sterks te komen. Alleen jammer dat ik los naast tickets gegrepen heb.

Haar vorige tour was ook echt waanzinnig. Die show op RW ga ik nooit meer vergeten. Nul muzikanten op het podium toen trouwens. Wel veel dansers.

Ik vertrouw Rosalia om opnieuw met zoiets sterks te komen. Alleen jammer dat ik los naast tickets gegrepen heb.
Er is toch een mooie platinumplek beschikbaar voor 23 april ;)

Waren er wel live muzikanten bij?
Nee, behalve een akoestisch stukje waarbij ze zelf live piano speelde.
Vocals prominent in de geluidsmix als statement dat ze een perfecte zangeres is - dat was wel knap gedaan en compenseerde het gemis een beetje van de live muzikanten.

Dit "koor" is me ook iets te knap en niet-tekstvast om een echt koor te zijn 😅
Haha exact, ik was ook afgeleid door hoezeer ze ernaast zaten met hun mond bewegingen :LOL: ik heb ze niet naast elkaar gelegd maar kan mij wel voorstellen dat het gewoon de studio opname is en dat het gemimed wordt door de dansers. Wel heel gaaf gedaan nog steeds, en wellicht komt (en deel van) die dansers dus ook wel mee op tour? Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in :)

Edit: er was toch al een eigen topic, thanks mods.

😱

Supervet optreden. Heel bijzonder dat zoiets op een awardshow staat.
(Lekker hakken op het einde :))

Users who are viewing this thread