Pukkelpop 2026

Nog 49 andere weekends dan die 3 he šŸ˜‚
Goh, blijft moeilijk. Vorig jaar daarom ook geen Couleur er nog kunnen bijpakken. Te duur allemaal gewoon, je kan niet elk festival meepikken he. Ging er toen ook vanuit dat ik ze wil in een najaarshow zou zien. Of in het allerslechtste geval op RW het jaar erop...

• Leuk
Waarderingen: Gigi21 en Jojo
Van die vrijdag-line-up krijg je toch een instant whiplash! Grace Jones op Pukkelpop zou wel lachen zijn eigenlijk, maar ik acht de kans heel klein.
Ik heb Grace Jones in 2010 in de Lotto Arena gezien (eigenlijk gegaan omdat ze jaar ervoor schitterend optreden had gegeven in de AB). In Antwerpen viel ze vooral op door divagedrag (75 minuten te laat aan set begonnen) en de vele kledingwissels tussendoor. Mocht het op Pukkelpop staan, dan zou ik toch eens gaan piepen.

Ik heb Grace Jones in 2010 in de Lotto Arena gezien (eigenlijk gegaan omdat ze jaar ervoor schitterend optreden had gegeven in de AB). In Antwerpen viel ze vooral op door divagedrag (75 minuten te laat aan set begonnen) en de vele kledingwissels tussendoor. Mocht het op Pukkelpop staan, dan zou ik toch eens gaan piepen.
Ik heb haar een paar jaar geleden gezien. Absoluut briljant (en op tijd!). Ik zou verbaasd zijn als ze Pukkelpop zou spelen. Lokerse Feesten misschien.

Hopelijk zien we IJSLAND ook nog op PKP verschijnen na hun aankondiging voor de Lokerse. Kan nog altijd zeker? In NL doen ze ook DTRH en LL.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Nieuwe namen voor Way Out West.

The Gothenburg festival welcomes Ezra Collective, Alessi Rose, Yaeger, Fcukers, Ninajirachi, and Σtella to the lineup

Fcukers die een Confidence Man'eke doen zoals in 2024! Yes please!

Ninajirachi en Ezra Collective ook welkom!

De undercard wordt weer smullen, he.
Absoluut! Kanshebbers genoeg nog:

Ninajirachi, Ezra Collective, Alessi Rose, Nation of Language, Overmono, SƩbastien Tellier, Chet Faker, Ashnikko, Ravyn Lenae, Nia Archives, IJSLAND, The Black Keys, Interpol, Kurt Vile, Mannequin Pussy, Maruja, Fcukers, JPEGMAFFIA, Eefje De Visser, Dove Ellis, Buraka Som Sistema, Hermanos GutiƩrrez, Skye Newman, Ty Segall, DJ Koze,...

Laatst bewerkt:
Zouden er nog kanshebbers bij zitten tussen de line-up van Osheaga? Ik denk dan aan Tate Mcrae bijvoorbeeld?
Verder verwacht ik Bring Me The Horizon ook nog te zien verschijnen, toch om het jaar een vaste waarde.

Zouden er nog kanshebbers bij zitten tussen de line-up van Osheaga? Ik denk dan aan Tate Mcrae bijvoorbeeld?
Verder verwacht ik Bring Me The Horizon ook nog te zien verschijnen, toch om het jaar een vaste waarde.
Nee hoor… in die categorie moet je niet gaan zoeken. Bovendien doet 1 van die 2 al een top 5 festival in BelgiĆ« als headliners šŸ˜‰.

Overname van PKP door Live Nation is nog altijd niet goedgekeurd. Een eerste tussentijds rapport over de overname wordt tegen Pasen verwacht.

• Haha
Waarderingen: Pukkelpopper en jimmywe
Nee hoor… in die categorie moet je niet gaan zoeken. Bovendien doet 1 van die 2 al een top 5 festival in BelgiĆ« als headliners šŸ˜‰.
Helemaal gelijk, had de line-up van Graspop nog niet bekeken. Ach ja, hoop doet leven, voor mij is de line-up nu al geslaagd. Alle extraatjes zijn extra mooi meegenomen! :D

Helemaal gelijk, had de line-up van Graspop nog niet bekeken. Ach ja, hoop doet leven, voor mij is de line-up nu al geslaagd. Alle extraatjes zijn extra mooi meegenomen! :D
Misschien nog enkele grotere Marquee/Wave namen en nog wat kleinere mainstage namen. Dat is nog het grootste dat we mogen verwachten denk ik.

• Metal!
Waarderingen: Golski

Users who are viewing this thread