Live is Live 2026

Ik verwacht eigenlijk Smashing Pumpkins en dat deze ook voor Spoorpark aangekondigd gaan worden.
Spoorpark Live Tilburg heeft maandag 22 juni DURAN DURAN en vrijdag 26 juni Oscar and the Wolf met S10 en tenslotte daags nadien 27 juni Clouseau en Anouk dit jaar. Dus zal voor donderdag 25 juni of maandag 29 juni in Tilburg zijn met 28 juni in Antwerpen.
The Smashing Pumpkins is wel een typische FKP headline act. En verkochten vorig jaar de Lokerse Feesten uit op vrijdag 8 augustus.

Spoorpark Live Tilburg heeft maandag 22 juni DURAN DURAN en vrijdag 26 juni Oscar and the Wolf met S10 en tenslotte daags nadien 27 juni Clouseau en Anouk dit jaar. Dus zal voor donderdag 25 juni of maandag 29 juni in Tilburg zijn met 28 juni in Antwerpen.
The Smashing Pumpkins is wel een typische FKP headline act. En verkochten vorig jaar de Lokerse Feesten uit op vrijdag 8 augustus.
Sorry, dan had ik blijkbaar net een soort delirium.

Starsailor? Zo relevant zijn die al lang niet meer maar nog wel actief.

Zeker en vast niet 😂. Vond het al absurd dat die naam ineens bovenkomt.

Namen die erbij komen zijn maximaal Koninklijk Circus niveau.
Vooral: zijn het namen die Cave zelf zou cureren. Want zijn ‘curatorschap’ hebben ze wel heel hard uitgesmeerd.

Ik zal het dan maar zeggen. Geen Pumpkins bij Cave.
Nee dat kan hun ego idd niet aan. Mochten vorige keer ook niet op de servicewegen na hun show omdat zij eerst moesten passeren. Zelfs Gossip niet die voor ons stonden te wachten.

Om maar te zeggen, Billy Corgan neemt geen genoegen met een sub-positie.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Wat er bijkomt gaat niet extra tickets schuiven nee.
Maar dat kan je wel van heel veel laatste aanvullingen zeggen bij verschillende festivals.
Inderdaad, maar neem aan dat de ticketverkoop van lil wel een extra boost kan gebruiken. Met de namen dat hier circuleren gaat dat niet echt gebeuren

Opzich geen slecht rijtje maar tegelijk ook geen duidelijke sub. Johnny Marr en Anna zijn gewoon sterk erbij.
Mwa, denk op zich wel dat het past in het rijtje Sugababes-Epica. Tuurlijk niet de grootste naam, maar dat hoefden we na die eerste twee dagen ook niet te verwachten.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja moest even met de ogen draaien omdat Lykke Li nu niet iets is waar ik Cave voor aan de zijlijn zie staan. Plus ook nog eens de band van de presentator van het festival…

Maar slecht is dit zeker niet? Mijn verwachtingen lagen veeel lager na sommige berichten. Maar 1 Belgische opvulling ook. Ben aangenaam verrast hoor.

Grotere namen dan ik dacht wel, maar inderdaad namen op maat van een Koninklijk Circus. Zullen nu niet nog tienduizend tickets extra doen schuiven.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread