Pinkpop 2026

Zou mooi zijn als er voor de "usual suspects" niks te zeuren valt en ze met knallers van namen komen. Dan blijft alleen het steeds terugkomend gezeur op eerder gezeur over en kunnen we uiteindelijk positief richting juni.

Zou mooi zijn als er voor de "usual suspects" niks te zeuren valt en ze met knallers van namen komen. Dan blijft alleen het steeds terugkomend gezeur op eerder gezeur over en kunnen we uiteindelijk positief richting juni.
Op een subslot-naam na moeten we ook niet echt meer grote namen verwachten toch? De echte knallers zijn al lang en breed gedeeld denk ik.

Over de huidige lineup heb ik ook vooral erg positieve reacties gelezen niet?

Hoop moois, paar rare keuzes (Direct als coheadliner afsluiter Noord, Suzan en Freek op Pinkpop, Editors lijkt vrij hoog, Pilots als headliner).
Ja, hier en daar, maar de kritiek verbleekt toch bij wat ik hier de laatste jaren soms las.

Had toch echt het gevoel dat mensen heel erg enthousiast zijn met wat er staat. Een te hoge Di-rect op een dag die ook al Foo Fighters (en Yungblud) heeft als grootste kritiekpunt, is toch veelzeggend.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ik heb het gevoel dat Pinkpop een groot probleem heeft. Als het nu, hiermee, nog niet lukt, waarmee dan wel.
Ja eens. Maar laten we eerst maar zien wat morgen gaat doen voor we straks weet als te negatief bestempeld worden. ;) Misschien zitten daar wat namen bij die twijfelaars de juiste kant op duwen.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Vaak vind ik juist op Stage 4 nog wel leuks te ontdekken. Wat dat betreft, kan dit een van de leukere worpen worden!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ja eens. Maar laten we eerst maar zien wat morgen gaat doen voor we straks weet als te negatief bestempeld worden. ;) Misschien zitten daar wat namen bij die twijfelaars de juiste kant op duwen.
Over de lineup niets dan positiefs van mij. Puur objectief zit die goed in elkaar. Net daarom versta ik het niet dat dit niet uitverkoopt.

• Leuk
Waarderingen: thijssen2000
Over de lineup niets dan positiefs van mij. Puur objectief zit die goed in elkaar. Net daarom versta ik het niet dat dit niet uitverkoopt.
Ja, dat is wel pijnlijk inderdaad. Met The Cure en FF hadden ze niet heel veel beters kunnen doen. Dat het telkens duurder en duurder wordt, lijken wel alle festivals te merken. Dan komt daar wel bij dat Pinkpop de laatste jaren wel wat volk is kwijtgeraakt. Toch wel benieuwd hoe de kaartverkoop is. Als Pinkpop met deze lineup slecht verkoopt, is de toekomst wel lastig.

• Leuk
Ben ook benieuwd hoe de nieuwe plek van Stage 4 mij bevalt, ging er de jaren dat ik bij Pinkpop was niet veel langs omdat het zover van de rest af stond. Hopelijk bevallen de namen en de plek!

Mijn enige probleem met deze line-up is de plek die Di-Rect lijkt te krijgen. Maar opzich niet onlogisch, want 'goedkopere' vulling op de Foo Fighters dag waarvan ze verwacht hadden dat die wel uit zou verkopen. Voor mij jammer, vanuit de organisatie te verdedigen

• Leuk
Maar goed, een The Cure verkoop alles precies heel vlot uit... behalve op PP.
Vorige keer heeft Jan Smeets nog lopen toeteren dat The Cure niet meer op zijn festival past. Niet dat het meespeelt. Maar volgens mij is er klimaat gecreëerd dat zo’n acts momenteel moeilijker “pakken” op Pinkpop.

Wat zijn de namen naast Electric Callboy, Halsey en Alter Bridge die vaak genoemd worden die we verwachten?

Users who are viewing this thread