Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
AFAS is al uitverkocht (op wat rolstoelplaatsen na) en na de eerdere zegetocht op BKS en Lowlands is Pinkpop een logisch vervolg.
Pinkpop boekt wel vaker iets alternatievere indienamen die net zo goed op BKS of DTRH kunnen staan (of daar al hebben gestaan). Wet Leg, Giant Rooks, the Beaches, Fat Dog en Royel Otis dit jaar bijvoorbeeld.
Nee dus, want The Beaches is gewoon een doorsnee Kink FM bandje. Wet Leg ook. Big Thief is echt te alternatief, dat moet je het Pinkpop publiek en zeker de band zelf niet aandoen.
Ben ook bang dat dat totaal niet gaat werken op een Pinkpop helaas. The Beaches, Wet Leg en Royal Otis zijn een stuk toegankelijker en worden ook gewoon regelmatig op de radio gedraaid.
Zet Big Thief maar lekker op BKS neer, voor zowel de band als het publiek een stuk fijner denk ik.
Bij Alter Bridge werd gisteren geen hint gegeven . Heel strak optreden wel. En als ik zo om mij heen keek, ook wel veel meer het publiek dat ik 15 jaar geleden op Pinkpop zag.
Bij Alter Bridge werd gisteren geen hint gegeven . Heel strak optreden wel. En als ik zo om mij heen keek, ook wel veel meer het publiek dat ik 15 jaar geleden op Pinkpop zag.