Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Wat denken jullie dat we woensdag nog kunnen verwachten? Groot aantal elektronische acts? Nog 3 subs en nog 5 voor de midcard?

Iets van dit nog mogelijk: Robyn, The War on Drugs, Angus & Julia Stone, Pixies, Haunted Youth, Prodigy?
Zie graag zelf nog Cardinals, overpass en Paul Kalkbrenner overkomen van Werchter.

Angus & Julia staan de week erna twee keer in Zeist, dus dat verwacht ik niet. The War on Drugs zou headliner zijn, dus ook niet aannemelijk. Robyn denken sommigen hier niet. Geen idee zelf. The prodigy vind ik zelf gevoelsmatig geen match. Pixies vind ik wel een naam die zou passen. Paul Kalkbrenner heeft er nog nooit gestaan, zou tof zijn.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily
Angus & Julia staan de week erna twee keer in Zeist, dus dat verwacht ik niet. The War on Drugs zou headliner zijn, dus ook niet aannemelijk. Robyn denken sommigen hier niet. Geen idee zelf. The prodigy vind ik zelf gevoelsmatig geen match. Pixies vind ik wel een naam die zou passen. Paul Kalkbrenner heeft er nog nooit gestaan, zou tof zijn.
Festivals is voor 2027 bij Robyn.

Iemand al wat suggesties voor de line up per dag?

Little simz lijkt headliner voor de vrijdag want op 3 juli staan The xx op RW en FATM in Italië.

Dus de zaterdag is voor The xx of FATM en hetzelfde geldt voor de zondag.

Little simz lijkt headliner voor de vrijdag want op 3 juli staan The xx op RW en FATM in Italië.

Wanneer wordt de dagindeling bekendgemaakt?

Je zou op basis daarvan the XX op zaterdag verwachten (zijn daarna ook even klaar met touren) en Florence op zondag.
David Byrne volgens site op zaterdag.

Zou the xx wel echt een geweldige zondagafsluiter vinden! Beetje a la War On Drugs het weekend uit chillen

Users who are viewing this thread