Pukkelpop 2026

Combitickets waren niet snel uitverkocht in het jaar dat Billie er was. De bijna onmiddellijke uitverkoop begon pas in 2024.

Ik denk niet dat ze zo snel zullen vertrekken als de afgelopen twee jaar.
Ik ben blij dat ik het mis had. Geen kaartje voor mij.

Hier net bevestigingsmail van mijn combi's gehad. Ik vermoed dat er aardig wat mensen dubbel besteld gaan hebben en dat er nog zullen vrijkomen komende uren/dagen.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Hier net bevestigingsmail van mijn combi's gehad. Ik vermoed dat er aardig wat mensen dubbel besteld gaan hebben en dat er nog zullen vrijkomen komende uren/dagen.
Lijkt me een administratieve shitzooi. Mabon heeft PKP zelf wel in de hand gespeeld. Want vorig jaar was al een waarschuwing dat dit kon gebeuren..

• Leuk
Waarderingen: bartv
Wellicht de hype. Maar ook een festival waar ik me helemaal thuisvoel, mezelf kan zijn, muziek van bekend tot onbekend kan horen, van folkachtig tot metal tot dance kan horen, waar de mensen lief tegen elkaar zijn en ga zo maar door. Zonder namen en zonder de hype vinden ze mij daar wel elk jaar.
En ze hebben wederom best een fijne line-up.

Terecht. Festival heeft hun zaken keihard op orde ook.
Zeker. Vorig jaar voor het eerst in 10 jaar nog eens geweest en meteen beslist om vanaf nu weer elk jaar combi te gaan. Zo veel leuker dan pakweg Rock Werchter voor mij (los van affiche): geen half uur van tevoren in een tent moeten staan, overal wel iets te doen, de eigen tent op 5 minuten van de weide, lekker eten in de foodwood, topsfeertje overal waar je komt, veel coole 'rand'stuff zoals de DIW voormiddagsoiree, Atomic Orchestra, 'verrasingsoptreden' op donderdag ...

Is er geweten hoeveel combi tickets er alle jaren voorzien worden?

10k minder combi in verkoop zetten, daarmee kan je sneller het bordje sold out zetten natuurlijk.

Daarover heb ik een vraag: mijn eerste poging met qr-code staat hier nog steeds te draaien, daarna geprobeerd met bakje van de bank en toen 'piece of cake'. Wat nu als ik dubbele combi op mijn naam heb? Gooien ze die terug in de verkoop? Melden bij de servicedesk? Roept u maar! 🤪

Daarover heb ik een vraag: mijn eerste poging met qr-code staat hier nog steeds te draaien, daarna geprobeerd met bakje van de bank en toen 'piece of cake'. Wat nu als ik dubbele combi op mijn naam heb? Gooien ze die terug in de verkoop? Melden bij de servicedesk? Roept u maar! 🤪
Hangt af: heb je die QR effectief bevestigd met uw vingerafdruk of gewoon maar gescand?

Users who are viewing this thread

• Jojo