BKS & DTRH HURT/HEAL

Heb de scores gecorrigeerd nadat het vorige pagina uit de pas is gaan lopen. Jack White flink hoger en Massive Attack eruit!

Florence + The Machine - 26
Gorillaz - 140
Jack White - 61
LCD Soundsystem - 119
Massive Attack - 0 @Brian
Nick Cave and the Bad Seeds - 111
PJ Harvey - 135
Radiohead - 158
Sigur Rós - 129
The National - 100
The xx - 76
is dat inclusief mijn -10 voor Florence?

Florence + The Machine - 26 (-10)
Gorillaz - 140
Jack White - 61
LCD Soundsystem - 119
Massive Attack - 0 (dood)
PJ Harvey - 135
Radiohead - 158
Sigur Rós - 129
The National - 100
The xx - 76

Beetje een rommeltje geworden door de post van Inaaaa, maar zo zou ie weer moeten kloppen?
Kan iemand even checken?
Ah ik had gemist dat jij bezig was met deze edit. Wel fijn dat we beide op dezelfde scores uitkomen :)

is dat inclusief mijn -10 voor Florence?
Ja anders hadden we een ander totaal gehad. Had je originele post meegekregen maar niet de edit met de correctie voor de rest.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Ok, dus we hebben een top 10. Mooi lijstje wel zo, gelukkig staat Gorillaz er nog wel even in, hoef ik nog niet op mijn 8 favorieten te (min)stemmen...

Florence dus top 10, wel mooi; had ik niet verwacht.

Ik denk dat zij wel de volgende gaat zijn. Dan Jack White en dan wordt het wel een taaie klus.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Florence + The Machine - 16 (-10)
Gorillaz - 140
Jack White - 61
LCD Soundsystem - 119
PJ Harvey - 135
Radiohead - 158
Sigur Rós - 129
The National - 100
The xx - 76

Blijf The National wel een rare vinden. Zo'n ultieme BKS naam. Maar het kan je ding natuurlijk gewoon niet zijn natuurlijk.
Ik zie wel in waarom ze (terecht) nog in het lijstje staan, maar ik kan er zelf niet heel veel mee. Daarnaast is het ook een DTRH headliner geweest en daar kwam het niet echt uit de verf. Dat speelt ook mee in mijn keuze om ze eruit te willen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik zie wel in waarom ze (terecht) nog in het lijstje staan, maar ik kan er zelf niet heel veel mee. Daarnaast is het ook een DTRH headliner geweest en daar kwam het niet echt uit de verf. Dat speelt ook mee in mijn keuze om ze eruit te willen.
Op DTRH is het ook wel lastig om op zondag af te sluiten. Daar werkt Disclosure op zaterdagavond beter. Neemt niet weg dat ik The National wel ijzersterk vond. En als je op de voorste rij staat, ontloop je de moshpit bij about today.

Dat DTRH jaar kwam er wel meer niet uit de verf voor mijn gevoel, sindsdien #teamBKS!

Heel dat DTRH jaar heeft mijn band met dat festival wel aardig verzuurd. LCD Soundsystem ook met een matig gevuld veldje. Ik zou niet willen wten hoeveel mensen er nog bij LCD waren geweest als die op de zondag hadden gestaan... Beide shows erg goed overigens.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Heel dat DTRH jaar heeft mijn band met dat festival wel aardig verzuurd. LCD Soundsystem ook met een matig gevuld veldje. Ik zou niet willen wten hoeveel mensen er nog bij LCD waren geweest als die op de zondag hadden gestaan... Beide shows erg goed overigens.
Was geen heel goed jaar nee wat dat betreft. Is de twee jaren daarna wel weer verbeterd. Alsnog ook wel een editie met fantastische shows van LCD en TLDP

Ik vind the National fijner in intiemere setting, maar snap op zich wel dat ze er nog tussen staan.

Florence is absoluut top 5 materiaal, dat zou voor beide festivals een fantastische headliner zijn. Nieuwe album is ook gewoon goed en de live performances van "Everybody scream" heerlijk.

Jack White is nu gewoon de vreemde eend in de bijt wat mij betreft. Weliswaar 2x Ronda uitverkocht vorig jaar, maar een David Byrne, die hier niet eens tussen staat, verkoopt met gemak 2x de Afas uit.

• Leuk
Waarderingen: Armadildo

Users who are viewing this thread