Concertaankondigingen

Mentale ziekte is voor deze zaken nu wel echt geen excuus. Je kiest erniet voor om deze te hebben, maar het is wel je verantwoordelijkheid om er correct mee om te gaan. Dat heeft Kanye duidelijk niet gedaan
Volgens mij ligt daar ook een taak voor de media / paparazzi. Die laten natuurlijk ook geen moment onverlet om hem tijdens zo'n episode op te zoeken.

HIj weigerde zijn medicatie te nemen..
Als hij in een manische psychose zat, zou dat wel kunnen verklaren dat hij 1) ineens bizarre uitingen deed en 2) weigert om medicatie te nemen, dat komt veelvuldig voor bij psychotische patiënten. Ik weet alleen niet of dat daadwerkelijk het geval was, if so, kan je iemand vaak wel verminderd of volledig ontoerekeningsvatbaar achten.

Black Sea Dahu 🇨🇭 @ Spot, Groningen (€18,50) za 24 okt '26 [indie folk, singer-songwriter...]
Brògeal 🇬🇧 @ Burgerweeshuis, Deventer (€18,00) do 14 mei '26 [folk rock, celtic punk...]
Carpenter Brut 🇫🇷 @ Effenaar, Eindhoven (€28,00) za 14 mrt '26 [synthwave, darksynth...]
Cas Heim 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) vr 19 jun '26 [indie pop...]
Chef'Special 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€56,50) do 14 mei '26 [pop rock, hip hop...]
Deaf Club 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€14,50) wo 20 mei '26 [hardcore punk, noise rock...]
Eros Ramazzotti 🇮🇹 @ Ziggo Dome, Amsterdam (€70,00) di 6 apr '27 [italian pop...]
Fischer-Z 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€43,50) vr 6 nov '26 [new wave, post-punk...]
Paard, Den Haag za 7 nov '26
Gruppo Sportivo 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer (€24,50) vr 30 okt '26 [nederpop, new wave rock...]
Ismo + Illie 🇳🇱 @ Phoenix, Breda (€10,00) za 28 mrt '26 [dutch hip hop...]
Kevin Morby 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) do 2 jul '26 [indie folk, singer-songwriter...]
Lil Saint 🇦🇴 @ Paradiso, Amsterdam (€17,00) zo 19 apr '26 [r&b, kizomba...]
Lusho 🇳🇱 @ Rotown, Rotterdam (€17,00) do 30 apr '26 [hip hop...]
Paradiso, Amsterdam ma 11 mei '26
Nagasaki Swim & Steve French 🇳🇱 @ Mezz, Breda (€15,00) za 18 apr '26 [indie rock, bedroom pop...]
Paravane 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€13,50) vr 27 mrt '26 [indie rock...]
Polska Wersja 🇵🇱 @ 013, Tilburg (€44,80) za 13 jun '26 [polish hip hop...]
RULES 🇬🇧 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) vr 17 apr '26 [dance, house...]
Snoop Dogg 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€74,75) do 26 feb '26 [hip hop, g-funk...]
Sophie Hutchings 🇦🇺 @ Rotown, Rotterdam (€19,00) vr 16 okt '26 [neoclassical...]
Sólstafir 🇮🇸 @ Patronaat, Haarlem (€39,00) do 18 jun '26 [post-metal...]
Tim Knol & The Wandering Hearts 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€28,50) zo 4 okt '26 [americana, folk rock...]
Trash Boat 🇬🇧 @ Dynamo, Eindhoven (€24,50) vr 20 feb '26 [punk rock, post-hardcore...]
Trinix 🇫🇷 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) do 7 mei '26 [electronic...]

donderdaglijstje, veel plezier ermee en tot morgen :D

Carpenter Brut nu dus ook verplaatst van Klokgebouw naar een andere zaal. Is dit een up of downgrade?

Carpenter Brut nu dus ook verplaatst van Klokgebouw naar een andere zaal. Is dit een up of downgrade?
Downgrade lijkt me? Heb in Klokgebouw alleen dance feesten gehad, dus weet niet wat de concert opstelling daar meestal is.

Denk dat het verschil in kaartverkoop voor beide shows gewoon te groot was? Dus Poppy een upgrade en Carpenter een downgrade.

Black Sea Dahu 🇨🇭 @ Spot, Groningen (€18,50) za 24 okt '26 [indie folk, singer-songwriter...]
Brògeal 🇬🇧 @ Burgerweeshuis, Deventer (€18,00) do 14 mei '26 [folk rock, celtic punk...]
Carpenter Brut 🇫🇷 @ Effenaar, Eindhoven (€28,00) za 14 mrt '26 [synthwave, darksynth...]
Chef'Special 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€56,50) do 14 mei '26 [pop rock, hip hop...]
Deaf Club 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€14,50) wo 20 mei '26 [hardcore punk, noise rock...]
Eros Ramazzotti 🇮🇹 @ Ziggo Dome, Amsterdam (€70,00) di 6 apr '27 [italian pop...]
Fischer-Z 🇬🇧 @ Doornroosje, Nijmegen (€43,50) vr 6 nov '26 [new wave, post-punk...]
Gruppo Sportivo 🇳🇱 @ Burgerweeshuis, Deventer (€24,50) vr 30 okt '26 [nederpop, new wave rock...]
Kevin Morby 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) do 2 jul '26 [indie folk, singer-songwriter...]
Nagasaki Swim & Steve French 🇳🇱 @ Mezz, Breda (€15,00) za 18 apr '26 [indie rock, bedroom pop...]
Sophie Hutchings 🇦🇺 @ Rotown, Rotterdam (€19,00) vr 16 okt '26 [neoclassical...]
Tim Knol & The Wandering Hearts 🇳🇱 @ Spot, Groningen (€28,50) zo 4 okt '26 [americana, folk rock...]
Trash Boat 🇬🇧 @ Dynamo, Eindhoven (€24,50) vr 20 feb '26 [punk rock, post-hardcore...]

Leuk dat Ismo wordt geboekt in een tent als Phoenix die o zo tegen discriminatie is. Ik zal eens buurten of ze bekend zijn met zijn veroordeling 🤣

Ben niet verbaasd dat er nog steeds zoveel mensen hierheen willen. FvD peilt geloof ik rond de 15 zetels, met openlijke nazi(verheerlijkers) op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen, dus een antisemitische uiting her en der is voor veel mensen in het land volgens mij (helaas) niet zo'n dealbreaker.

Niet zeggende natuurlijk dat de forumleden die hierheen gaan of willen in die categorie vallen, ik snap namelijk wel dat het een lastige morele keuze kan zijn om niet te gaan als je zijn muziek geweldig vindt, maar zijn gedrag/uitingen verwerpelijk vindt.
Heeft recent in die excuses aangegeven dat hij een manische episode had van meerdere maanden. Z’n excuses is wat mij betreft “eerst zien dan geloven”, maar die manische episode geloof ik wel echt. Is geen reden om zulk gedrag te vertonen, maar het is allemaal wel sneu. Ook dat hij niet tegen zichzelf in bescherming is genomen

Downgrade lijkt me? Heb in Klokgebouw alleen dance feesten gehad, dus weet niet wat de concert opstelling daar meestal is.

Denk dat het verschil in kaartverkoop voor beide shows gewoon te groot was? Dus Poppy een upgrade en Carpenter een downgrade.
Ik kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen dat de 013 en de concertzaal van het Klokgebouw veel in capaciteit schelen.

Mmm.

Ben iniedergeval blij met MBR als opener en terug met het OV vanaf centraal is een stuk relaxter dan vanaf Strijp dus dit geeft voor mij wel de doorslag.

Ik kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen dat de 013 en de concertzaal van het Klokgebouw veel in capaciteit schelen.
Misschien meer een sidegrade dan inderdaad. De grote zaal die ik van het Klokgebouw ken zal inderdaad niet veel schelen.

Bij Patronaat werken er ook een stelletje sadisten. Beetje op dezelfde dag Kylesa in de ene zaal zetten en Sólstafir, Oranssi Pazuzu en Hulder in de andere... Verder is Headbangers Parade nu wel klaar lijkt me. Nog slechter verkopen dan Poppy is best knap.

Iemand enig idee of Cake in Paradiso nog doorgaat? Pagina lijkt te zijn verdwenen en ook op de site van Cake geen melding van Europese tour.

Users who are viewing this thread