Concertaankondigingen

Maar jullie gaan dus echt (los van alle andere morele vraagstukken) via een vaag onbekend verkoopsysteem kaarten proberen te kopen voor een artiest die vermoedelijk cancelt?
Ik heb wel eens vaker via Weeztix kaarten gekocht. Sta in de rij maar kaarten zijn (als verwacht) achterlijk duur dus skip deze gewoon lekker 👍

Ik heb wel eens vaker via Weeztix kaarten gekocht. Sta in de rij maar kaarten zijn (als verwacht) achterlijk duur dus skip deze gewoon lekker 👍
Waar zie je de kaartprijzen?

En ik snap de bezwaren natuurlijk wel hoor. Als het niet mijn all-time favorite was geweest, had ik het niet gedaan en dat is inderdaad hypocriet. Heb nu maar de gedachtenkronkel gemaakt dat ik eventuele tickets weer zou verkopen als hij zijn excuses niet waarmaakt 🤥. Ik wil de excuses, gezien zijn voorgeschiedenis, vrij graag geloven, maar de schade is al aangericht natuurlijk.

Ik wil de excuses, gezien zijn voorgeschiedenis, vrij graag geloven, maar de schade is al aangericht natuurlijk.
Zonder dit topic te kapen: Het was wel enigszins toevallig dat de excuses precies tegelijkertijd met een albumaankondiging kwamen. Dat maakt de geloofwaardigheid ook wel een stuk minder.

• Leuk
Waarderingen: Archie
Waar zie je de kaartprijzen?

En ik snap de bezwaren natuurlijk wel hoor. Als het niet mijn all-time favorite was geweest, had ik het niet gedaan en dat is inderdaad hypocriet. Heb nu maar de gedachtenkronkel gemaakt dat ik eventuele tickets weer zou verkopen als hij zijn excuses niet waarmaakt 🤥. Ik wil de excuses, gezien zijn voorgeschiedenis, vrij graag geloven, maar de schade is al aangericht natuurlijk.
Op Reddit zijn enkele screenshots, beetje fatsoenlijke plaatsen zijn 200+ euro. Daarnaast is de prijs volgens mij ook nog hoger afhankelijk van demand?

Ben niet verbaasd dat er nog steeds zoveel mensen hierheen willen. FvD peilt geloof ik rond de 15 zetels, met openlijke nazi(verheerlijkers) op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen, dus een antisemitische uiting her en der is voor veel mensen in het land volgens mij (helaas) niet zo'n dealbreaker.

Niet zeggende natuurlijk dat de forumleden die hierheen gaan of willen in die categorie vallen, ik snap namelijk wel dat het een lastige morele keuze kan zijn om niet te gaan als je zijn muziek geweldig vindt, maar zijn gedrag/uitingen verwerpelijk vindt.

• Leuk
Waarderingen: madladbas
Ben niet verbaasd dat er nog steeds zoveel mensen hierheen willen. FvD peilt geloof ik rond de 15 zetels, met openlijke nazi(verheerlijkers) op de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen, dus een antisemitische uiting her en der is voor veel mensen in het land volgens mij (helaas) niet zo'n dealbreaker.

Niet zeggende natuurlijk dat de forumleden die hierheen gaan of willen in die categorie vallen, ik snap namelijk wel dat het een lastige morele keuze kan zijn om niet te gaan als je zijn muziek geweldig vindt, maar zijn gedrag/uitingen verwerpelijk vindt.
Mijn theorie is dat Kanye een en ander heeft gezegd om expres zijn carrière te saboteren omdat hij paparazzi etc compleet beu was. Even buiten zijn mentale problemen om uiteraard. Dus ik dat opzicht kon ik het verantwoorden voor mezelf om een ticket te overwegen.

Maargoed, zoals @Timmetje zegt zal het wel echt een blamage van jewelste worden dus misschien maar beter dat het zo loopt.

Ik zie Ye ook als iemand die mentaal ziek is en daardoor die uitspraken doet. De leden van de FvD lijken het nog te menen ook, maar misschien zijn die ook mentaal ziek.

Laatst bewerkt:
Ik zie Ye ook als iemand die mentaal ziek is en daardoor die uitspraken doet. De leden van de FvD lijken het nog te menen ook, maar misschien zijn die ook mentaal ziek.
Mentale ziekte is voor deze zaken nu wel echt geen excuus. Je kiest erniet voor om deze te hebben, maar het is wel je verantwoordelijkheid om er correct mee om te gaan. Dat heeft Kanye duidelijk niet gedaan

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Dit ja. Kanye heeft ze gewoon niet op een rijtje en is gewoon compleet geschift. Maar ik heb ook niet echt het idee dat heel veel mensen hem serieus nemen (gelukkig). Maar hij heeft wel gewoon goede muziek gemaakt, hoewel dat ook weer lang geweest geleden was.

Het is dat ik een hekel heb aan concerten in stadions, en het Gelredome al helemaal. Had hij in de ZiggoDome gestaan had ik het denk ik toch wel overwogen. Puur kwa formaat artiest vind ik eigenlijk wel dat ik hem een keer live gezien moet hebben.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hendrik1

Users who are viewing this thread