Pukkelpop 2026

Welke Belgen verwachten we eigenlijk allemaal op de affiche? Pukkelpop boekt ze toch graag wel vrij vlot. Momenteel nog geen Belgen te bespeuren (wat ik allesbehalve slecht vindt hoor).

Vorig jaar hadden we o.a.: Oscar and the Wolf, Amelie Lens, Pommelien Thijs, High Hi, The Haunted Youth, Yong Yello, Arsenal, Dressed Like Boys, Glintsal, Used, Kids With Buns, Zwangere Guy, AO, Sylvie Kreusch, Ise, SONS, J. Bernardt, Kaat van Stralen en Bazart

Welke Belgen verwachten we eigenlijk allemaal op de affiche? Pukkelpop boekt ze toch graag wel vrij vlot. Momenteel nog geen Belgen te bespeuren (wat ik allesbehalve slecht vindt hoor).

Vorig jaar hadden we o.a.: Oscar and the Wolf, Amelie Lens, Pommelien Thijs, High Hi, The Haunted Youth, Yong Yello, Arsenal, Dressed Like Boys, Glintsal, Used, Kids With Buns, Zwangere Guy, AO, Sylvie Kreusch, Ise, SONS, J. Bernardt, Kaat van Stralen en Bazart
Brutus werkt aan een nieuw album, ik heb ergens een vermoeden dat PKP hen exclusief op de affiche gaat zetten.

Wel grappig genoeg al drie NLers met Ki/Ki, Roxy Dekker en New Wave (die ik alledrie op hoge plaatsen zie belanden).

Ben eens benieuwd of Pukkelpop iets als Milk Inc nog eens zou durven programmeren zoals Werchter indertijd. Denk dat dat er eigenlijk boenk op zou zijn in de Wave. De jongeren van nu denken ook totaal niet meer in hokjes of stijlen.

Ben eens benieuwd of Pukkelpop iets als Milk Inc nog eens zou durven programmeren zoals Werchter indertijd. Denk dat dat er eigenlijk boenk op zou zijn in de Wave. De jongeren van nu denken ook totaal niet meer in hokjes of stijlen.
Milk Inc op donderdagavond, why not eigenlijk. Zou net zoals op Werchter toen een onvergetelijke show opleveren.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Iemand enig idee of die pre pitched tenten ( 2 pers) het geld waard is?
Door werkomstandigheden kan ik dit jaar enkel op vrijdag gaan, en zou mss de donderdag meepikken.
Voor 1 overnachting scheelt dit een pak gesleur- en opzetwerk.
Wel vrij prijzig voor 1 nachtje vrees ik dan.
Vorig jaar boekte ik een vooraf opgezette Festitent voor twee personen. Het was oké, maar het kostte €170, exclusief campingtickets (dus €250).
De prijs zal dit jaar waarschijnlijk iets hoger liggen.
Voor één nacht zou ik een hotelkamer boeken.

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Iemand die in '24 bij Nation of Language was? Heb hen recent ontdekt en zou hen dit jaar ook wel graag zien verschijnen. Staan ook al op Sziget deze zomer.
Ik vond dat het beste dat ik dat jaar gezien heb.

Humo was ook overtuigd:

• Leuk
Waarderingen: Bubba en jonveras
Dus vijvertje om morgen uit te vissen (de ene maakt al wat meer kans dan de andere):

Djo, Disclosure, Peggy Gou, Skrillex, Soulwax, Goose, Pulp, Lily Allen, Nation of Language, Brutus, Dijon, Little Simz, Overmono, Sébastien Tellier, Rita Ora, Chet Faker, Ashnikko, Ravyn Lenae, Nia Archives, IJSLAND, Wilco, Wet Leg, The Black Keys, Kurt Vile, Mannequin Pussy, Maruja, Wunderhorse, Fcukers, JPEGMAFFIA, Eefje De Visser, Dove Ellis, Odymel, Antoon, Buraka Som Sistema, Hermanos Gutiérrez, Maribou State, Skye Newman, Ty Segall, DJ Koze,...

• Leuk
Waarderingen: Jaulez en DDave

Als The Haunted Youth eindelijk eens dat tweede album afmaakt heeft Chokri een excuus om hem voor de derde keer op rij te programmeren!

Het is na Zwangere Guy vorig jaar ook terug Stikstof hun beurt op de affiche.

Paar serieuzere gokken:

Compact Disk Dummies, Goose, Johannes Is Zijn Naam, Maria Iskariot, Pothamus, Ronker, Soulwax, Tamino, The Hickey Underworld, Tsar B

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Als The Haunted Youth eindelijk eens dat tweede album afmaakt heeft Chokri een excuus om hem voor de derde keer op rij te programmeren!

Paar serieuzere gokken:

Compact Disk Dummies, Goose, Johannes Is Zijn Naam, Maria Iskariot, Pothamus, Ronker, Soulwax, Tamino, The Hickey Underworld, Tsar B
Compact Disk Dummies hebben aangegeven niet op te treden in 2026.

Frontman Lennert heeft wel soloproject, die geef ik wel een kans.

Paar serieuzere gokken:

Tamino staat op Gent Jazz dit jaar.

Dus vijvertje om morgen uit te vissen (de ene maakt al wat meer kans dan de andere):

Djo, Disclosure, Peggy Gou, Skrillex, Soulwax, Goose, Pulp, Lily Allen, Nation of Language, Brutus, Dijon, Little Simz, Overmono, Sébastien Tellier, Rita Ora, Chet Faker, Ashnikko, Ravyn Lenae, Nia Archives, IJSLAND, Wilco, Wet Leg, The Black Keys, Kurt Vile, Mannequin Pussy, Maruja, Wunderhorse, Fcukers, JPEGMAFFIA, Eefje De Visser, Dove Ellis, Odymel, Antoon, Buraka Som Sistema, Hermanos Gutiérrez, Maribou State, Skye Newman, Ty Segall, DJ Koze,...
Speed, landmvrks, stick to your guns, lambrini girls,… verwacht ook wel minstens een backyard headliner

Users who are viewing this thread