Sport algemeen

Ben niet zo'n fan van haar (ook door Jake Paul), maar voor deze prestatie kan ik alleen een diepe buiging maken.

Kok en Leerdam, wat een giganten. Had het Kok misschien nog wel wat meer gegund maar ook geweldig van Leerdam! Echt zitten schreeuwen voor de tv van enthousiasme, wat een race!

Wat ontzettend gaaf; alle credits ook naar Kok, die hopelijk dan de 500m pakt, maar wat is Jutta een ontzettende eindbazin! Echt ongekend veel respect voor haar.

Ben niet zo'n fan van haar (ook door Jake Paul), maar voor deze prestatie kan ik alleen een diepe buiging maken.
Ik vond eigenlijk dat Jake Paul pas na een dag of drie genoemd mocht worden, want ook ik vind hem voor de (boks)sport afgrijselijk. En nu gaat het om Leerdam. Maar toch ook wel credits naar hem; die emotie veins je niet en hij had ook bij de Super Bowl kunnen zitten.

Edit; of zat hij bij de Super Bowl en gewoon heel snel gevlogen haha?

• Thinking
Waarderingen: Mark's Kal
het spel zit intern meer en meer op de wagen bij antwerp...
tijd voor openheid en onze toekomst te verzekeren en vrijwaren

het spel zit intern meer en meer op de wagen bij antwerp...
tijd voor openheid en onze toekomst te verzekeren en vrijwaren
De weerbots van boven uw stand te leven. Snel resultaat willen boeken ten koste van een solide basis en nu het geld proberen binnen halen op de kap van de supporter om te verdoezelen is gewoon niet proper.

De weerbots van boven uw stand te leven. Snel resultaat willen boeken ten koste van een solide basis en nu het geld proberen binnen halen op de kap van de supporter om te verdoezelen is gewoon niet proper.
zeker niet proper.
had liever rustiger gegroeid maar ja. wie ben ik.
dankbaar voor de dingen die gebeurd zijn, maar wees dan op zen minst eerlijk
en zeg om die en die reden x jaar middenmoot of dergelijke zoals pakweg een leuven
zou ik niet erg vinden. eerst stabiliteit en toekomst gewijs veilig stellen.

ik hoop geen titel iedere 4 jaar, of europees voetbal. ik wil gewoon niet terug 13 jaar 2de klasse

zeker niet proper.
had liever rustiger gegroeid maar ja. wie ben ik.
dankbaar voor de dingen die gebeurd zijn, maar wees dan op zen minst eerlijk
en zeg om die en die reden x jaar middenmoot of dergelijke zoals pakweg een leuven
zou ik niet erg vinden. eerst stabiliteit en toekomst gewijs veilig stellen.

ik hoop geen titel iedere 4 jaar, of europees voetbal. ik wil gewoon niet terug 13 jaar 2de klasse
Veel stabiliteit is er niet in Leuven. Daar blijven ze onder de nieuwe eigenaar ook ter plaatse trappelen of zelfs achteruit gaan op sportief gebied.
En niet direct veel vertrouwen dat dat aan de beterhand is.
Nu is het een geluk dat het niet ligt aan de financiële situatie.
Hopelijk gaat Antwerp niet terug naar af...

Veel stabiliteit is er niet in Leuven. Daar blijven ze onder de nieuwe eigenaar ook ter plaatse trappelen of zelfs achteruit gaan op sportief gebied.
En niet direct veel vertrouwen dat dat aan de beterhand is.
Nu is het een geluk dat het niet ligt aan de financiële situatie.
Hopelijk gaat Antwerp niet terug naar af...
ale ja zonder de situatie van leuven te kennen natuurlijk.

maar tussen plaats 7 en 14 zou ik wel kunnen leven de komende tijd met hier en daar een uitschieter.

Nou na het feest van gister is het volgende debacle op het ijs alweer een feit. Shorttrack mixed relay waar ik wel veel vertrouwen in had strandt in de halve finale door een valpartij

• Sad
Waarderingen: visdave34

Users who are viewing this thread