Pukkelpop 2026

En iemand al een idee wanneer we vandaag bijkomende namen voor PKP zullen krijgen? Terug om elf uur?
Wie weet zit Lily Allen toch in het pakketje.

in de lijn van vorig jaar, toen ze ook aardig wat boilernamen dropten in het eerste pakketje: ik zou niet teveel verwachten vandaag.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
ik vrees dat in de moderne tijd er nog zelden een echte verrassing zal opduiken in een line up van een groot festival
mede dankzij festileaks forum wordt alles zo uitgepluisd dat alles op voorhand al valt in te tekenen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
ik vrees dat in de moderne tijd er nog zelden een echte verrassing zal opduiken in een line up van een groot festival
mede dankzij festileaks forum wordt alles zo uitgepluisd dat alles op voorhand al valt in te tekenen.
Pinkpop verbaast toch keer op keer haha

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: swissepfan
in de lijn van vorig jaar, toen ze ook aardig wat boilernamen dropten in het eerste pakketje: ik zou niet teveel verwachten vandaag.
Twee jaar geleden was dit pakket het moment waarop ze met The Smile, Jorja Smith, RAYE, Soulwax, Denzel Curry e.a: kwamen.

Vooral benieuwd naar de marquee headliners en of we daar toch nog wat mooie verrassingen krijgen. Na LL nog wat een beetje op m’n honger over die tweede laag. Inderdaad een Little Simz en Lily Allen. Zo’n dingen.

Eerste pakketje vorig jaar zaten toch Aurora, Royel Otis, Michael Kiwanuka en Khruangbin in?
Ja dat soort namen zitten er wel in hoor, ongetwijfeld. Maar volgende week krijgen we nog zo'n pakketje normaal. Dus dat gaan ze verdelen denk ik.

Ja dat soort namen zitten er wel in hoor, ongetwijfeld. Maar volgende week krijgen we nog zo'n pakketje normaal. Dus dat gaan ze verdelen denk ik.
Enig idee qua aantal? Een stuk of 10 of toch eerder richting de 20?

In het tweede pakketje zaten vorig jaar Vampire Weekend en Mk. Gee onder andere.

Ja inderdaad. De hoge Marquee en Wave plekken zitten er normaal gezien bij. Dan mogen we toch wel wat verwachten.
Royel Otis stond relatief vroeg in de Marquee en Kiwanuka stond tijdens etenstijd op Main. Om maar aan te geven: echt niet alle grote namen gaan er al bij zitten. Geen idee van aantal dat gaat komen, puur speculatie.

Users who are viewing this thread