Ok, dus als er morgen een artiest komt die zegt dat de Nazi's best wel chill waren. Met een Hakenkruisvlag op het podium staan. En dan foto's maken met Mein Kampf plaatsen op social media.... tsja misschien wil ik je dan toch niet de voordeel van mijn twijfel geven als je het niet erg vindt. Nogmaals er staat letterlijk in dit boek wat hij vast heeft dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, en dat het wel fijn is dat ze zich in Israël verzamelen. Ze (joden) worden in dit boek kinderen van varkens en apen genoemd. Mag ik daar echt geen mening over hebben?
En dat jij het er niet wil over wil hebben, omdat het niet in jouw straatje valt, wilt dat niet zeggen dat ik er niet over mag hebben. En hoe meer mensen hier hypocriet dan komen doen over andere zaken geeft mij alleen maar meer reden om het ook over Kneecap te hebben. Gezien ik dat stukken ernstiger vind omdat dit over hele bevolkingsgroepen gaat, en niet over een intern conflict tussen 2 drugsgebruikers.
En volgens mij hebben eerder in dit topic nog gehad dat het niet helemaal uitmaakt wat een rechter heeft gezegd, of niet. Maar nu het je niet uitkomt wil je toch de spelregels veranderen. dat is juist het vervelende van heel dat hypocriet gedoe hier.