Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toch was Moderat in 2017 op DTRH een fantastische headliner. Jammer dat ze daarna een beetje wat afgezwakt zijn (hoewel live nog steeds enorm sterk vind ik).
Toch was Moderat in 2017 op DTRH een fantastische headliner. Jammer dat ze daarna een beetje wat afgezwakt zijn (hoewel live nog steeds enorm sterk vind ik).
Ik heb ook niks tegen Moderat eigenlijk; ook niet tegen Foals of Soulwax. Maar ik vind, in ieder geval tegenwoordig, toch wel een stuk minder aantrekkelijk dan Fredje.
Maar goed, dan leg ik al het criterium "tegenwoordig", dat hoeft natuurlijk niet .
Moderat ook chill op Lowlands 2017(?), maar denk bij hen altijd aan de iconische scène in Laurence Anyways van Xavier Dolan waar A new error integraal wordt gespeeld. Dat alleen is al reden genoeg om ze erin te houden voor nu. Subjectiviteit ten top dus.
Hij heeft wel Florence een aantal keer minpunten gegeven; ik zou iemand voor minder eruit willen kegelen.. Maar ik mag @Brian ook wel, dus het is hem vergeven.
Sjeeeej, Fred Again.. er al uit? Ik kon er niks mee op DTRH23 en nog minder op Rock en Seine het jaar erna. Maar dat die er eerder uit zou gaan dan Moderat verbaast me toch wel.
Moderat ook chill op Lowlands 2017(?), maar denk bij hen altijd aan de iconische scène in Laurence Anyways van Xavier Dolan waar A new error integraal wordt gespeeld. Dat alleen is al reden genoeg om ze erin te houden voor nu. Subjectiviteit ten top dus.
Nogal off-topic, maar goede reminder dat ik meer films van Dolan moet kijken. Mommy is een van mijn favoriete films (die dan weer Vivo per lei naar grotere hoogten heeft gestuwd).
Nogal off-topic, maar goede reminder dat ik meer films van Dolan moet kijken. Mommy is een van mijn favoriete films (die dan weer Vivo per lei naar grotere hoogten heeft gestuwd).